today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Izazov u kom delamo podstiče nas na izlazak iz zone komfora!

Plivamo kroz more informacija, svakog dana. Nekad je bura, nikad zatišje, a napori da se usidrimo i budemo na bezbednom odavno nisu cilj kojem težimo. Naprotiv, kao novi, savremeni cilj nametnula se hitrost, pravljenje kreativnih rešenja „na dah“ i prsno u sve izazove koji su pred nama. Kako je to biti na čelu marketing sektora jedne FMCG kompanije, ali i kako nadolaze ideje koje, ipak, iskaču iz dubina danas, iz prve ruke prenosi nam direktorka marketinga kompanije Fun&Fit – Aleksandra Milačić Jelača.

U kojoj meri je danas teško biti inovativan u marketinškim kampanjama?
Danas je era brzih dešavanja i kratkog fokusa. Imperativ „biti drugačiji“ izraženiji je nego ikad pre, a napori da zapadnemo za oko ciljnoj grupi – veliki, i moraju biti sve veći. Kako se sve iz života, pa i biznisa, prelilo na društvene mreže, tamo se i najčešće govori o vestima koje stižu u vezi sa brendovima. Tamo je i svako slobodan da da svoj sud, a zna se od davnina da se „svijetu ne može ugoditi“. Bilo kako bilo, izazov u kom delamo podstiče nas na akciju i pre prethodne reakcije, na pomeranje granica i de facto – obavezan izlazak iz zone komfora.

Nedavna kampanja „Bukvalno za kikiriki“ izazvala je lavinu pozitivnih komentara na mrežama. Po čemu je ova employer branding kampanja drugačija?
Prvi put se na našim prostorima desilo da, u sklopu jedne marketinške kampanje, u simbiozi deluju kompanija i njena kreativna agencija. Ideju, koja je došla spontano, obe strane su prigrlile jer smo, sa jedne strane, imali priliku da napravimo snažnu teaser kampanju i kreiramo momentalni brand awareness impact, a sa druge strane, naša kreativna agencija je ponudila priliku za zaposlenje onima koji se u ovom kreativnom svetu i pronađu. Tražili smo nekoga ko će odgovarati brendu, ali ko će istovremeno da se uklopi u agencijski tim – Jumbo Konteent Mejkera koji će u narednom periodu zajedno sa timom kreirati neke super stvari. Izuzetno sam zadovoljna što smo uspeli da pronađemo idealnu osobu za otvorenu poziciju, ali i uspešno ostvarimo ostale ciljeve kampanje.

Konkurs za novog člana tima koji će raditi za kikiriki bio je maksimalno transparentan, angažovan i kreativno je „razmrdao“ kandidate. Zašto ste se odlučili za ovakav pristup zapošljavanju?
Svesni smo poteškoća koje agencije imaju sa pronalaskom kadra. Zaista nije lako pronaći osobu koja odgovara profilu kakav agencije danas traže. Znali smo da kampanja mora da bude drugačija kako bi privukla istu takvu osobu koja će odgovarati svim stranama i kako bi, na jedan suptilan način, poslala poruku da rad u advertajzingu i dalje može biti itekako atraktivan. Imali smo za cilj autentičnu kampanju koja će pre svega u vreme informacione zasićenosti da privuče i još bitnije, zadrži pažnju ciljne grupe. Mesec dana nakon što je odluka pala, možemo reći da smo uspeli. Verujemo da ovde nećemo stati.

Ova kampanja je zajedničko delo kompanije Fun&Fit i agencije Konteent Media. Koliko je važna sinergija agencije i klijenta na ovakvim projektima? Na koji način agencije mogu da budu partneri kompanijama u oblasti employer brandinga?
Predrasude su da kompanije i njihove izabrane kreativne agencije treba da rade suprotstavljenih stavova. Naprotiv. To su dve strane istog novčića, i od izuzetnog je značaja da budu u korespondenciji, jedino tako nema bespotrebnih distrakcija u kreativnom procesu. Što se tiče partnerstva u employer brandingu, to samo zavisi od toga koliko pustite maštu da bude neobuzdana. Iz te slobode mogu da se izrode mnoge sjajne ideje, verujte na reč.

Kompanija Fun&Fit pokrenula je još jednu zanimljivu kampanju – Jumbo Uvek ima rešenje. Čime ste se vodili kada ste odlučili da pomerite granice u pristupu ka potrošačima kroz ovu kampanju?
Vodili smo se nama kao potrošačima. Šta bi to nas tangiralo i pomeralo, šta je ono što želimo da vidimo, čega to sve nedostaje na marketing nebu… Rezultat se nametnuo kroz odgovore na sopstvene potrebe, na potrebe koje nas svakodnevno okružuju i voila! Za svaku situaciju – JUMBO uvek ima rešnje. Odlučili smo da to pokažemo i svima ostalima.

Kakve su bile prve reakcije na kampanju Jumbo Uvek ima rešenje i da li već vidite neke rezultate?
Ono što se našoj ciljnoj grupi izuzetno svidelo jesu personalizovane poruke i činjenica da se svi mogu poistovetiti bar sa nekom od njiih. S obzirom da je pristup personalizovan, tačnije situacion, mnogi su se pronašli u našim JUMBO rešenjima, dok čekaju bus, krstare mrežama, uče ili čitaju magazine. Istina je da nam je i bio cilj da dođemo do ljudi, a znamo da je u današnje vreme to izuzetno teško. Kampanja je počela realtivno skoro i još uvek se vrti stoga rezultate ćemo tek videti.

Možemo li da očekujemo nova iznenađenja kada je u pitanju kompanija Fun&Fit i vaši drugi brendovi?
Pa mi smo tek krenuli. U stvari, kad predvodite jedan ovako važan momenat za kompaniju „navučete“ se na osećaj zadovoljstva koji prodrma stomak, a ni pohvale sa strane nisu zanemarljive. S tim u vezi, da, Fun&Fit kompanija uskoro kreće u novu kampanju, a o čemu je reč ne smem unapred. Čuće se…

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!