Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Internet alatka koja procenjuje ličnost na osnovu lajkova

SVET – Univerzitet u Kembridžu plasirao je novu internet alatku pomoću koje se, na osnovu podataka o lajkovima, mogu proceniti ključne psihološke osobine, religiozni i politički stavovi, inteligencija i sreća korisnika društvene mreže Fejsbuk.

Fejsbuk ima veliku količinu podataka o korisnicima, između ostalog, sa kojim profilima dolazite u kontakt, koliko vremena provodite posećujući ih, kao i sve što ste naveli u porukama, a ova nova internet alatka koristi podatke o lajkovima kako bi izgradila sliku o korisniku pomoću koje može da mu prilagodi news feed, odnosno kontinuirani prenos novosti, kao i reklame za određene ciljne grupe, preneo je danas britanski Telegraf.

Centar za psihometriju Univerziteta u Kembridžu napravio je internet alatku koja koristi samo lajkove, i nijedan drugi podatak, kako bi napravila sliku ličnosti korisnika društvene mreže, saopštava Beta.

Alatka pod nazivom Apply Magic Sauce pomoću lajkova procenjuje pol, inteligenciju, životno zadovoljstvo, seksualnu orijentaciju, političku i versku opredeljenost, obrazovanje, bračni status, kao i osobine ličnosti a osmislili su je istraživači, a ne sam Fejsbuk.

Izvor i foto: RTS

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!