Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Inovacije u digitalnom display oglašavanju u Srbiji

Portal Nadlanu.com, u saradnji sa domaćom digitalnom agencijom Httpool i hrvatskom digitalnom agencijom Inventa, uspešno je implementirao kreativno rešenje koje kombinuje četiri različita formata digitalnog display oglašavanja: brendiranu pozadinu, premium baner, floater i takeover.
Time je stvoreno interaktivno kreativno rešenje koje posetiocima portala omogućava da se oprobaju u ulozi detektiva i, otkrivanjem tragova sakrivenih u brendiranoj pozadini i banerima na portalu, osvoje razne nagrade.

„Prvi srpski portal je time najpre opravdao status ekskluzivnog partnera u realizaciji ovog moćnog rešenja, koji je stekao referentnim inovacijama u domenu digitalnog marketinga i podudarnošću sa ciljnom grupom HBO kampanje. Štaviše, iskustvo Nadlanu.com iz ovog projekta ohrabriće kreativne timove i oglašivače iz Srbije da posegnu za smelijim i složenijim rešenjima svojih digitalnih kampanja“, rekla je za Marketing mrežu Ivana Vuković, marketing i PR menadžer Trident Media Group.

Idejni tvorac i realizator ove ideje je hrvatska digitalna agencija Inventa, koja je kroz inovativan i atraktivan format želela da privuče pažnju korisnika i motiviše ga na interakciju i dalje istraživanje teme.
Rešenje je realizovano korišćenjem tehnologije paralax scroll, a njegova specifičnost je što se za implementaciju kampanje moraju proizvesti posebna kreativna rešenja za svaki portal obuhvaćen kampanjom, kako bi se optimalno iskoristile potencijalne pozicije oglasa.

Ovim naprednim formatom prvenstveno se ciljalo na korisnike koji prate HBO i putem nestandardnih kanala – poput „HBO GO“, s obzirom da prva epizoda serije može besplatno da se gleda upravo na pomenutoj platformi.
Predviđanja ishoda ovakve kampanje u Srbiji su optimistična s obzirom na rezultate u Hrvatskoj: novi format lako je zapažen već od prvog dana, dok su krajnji rezultati značajno iznad proseka web kampanja u toj zemlji.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!