REGION – Na Danima komunikacija dodeljene su prestižne Croatia Effie nagrade za najuspešnije oglasne kampanje za koje su ove godine konkurisala 53 projekta. Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Franck, Imago reklamna agencija kao primarna agencija i medijska agencija Unex Media za kampanju „CROmpiri“.
Zlatom su nagrađene i kampanje „Došli smo ostaviti trag“, Zagrebačke pivovare, primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije Universal McCann i kampanja „Tajna nestalih čarapa“ kompanije Saponia koja je nastala u saradnji s Imago reklamnom agencijom i agencijom 1i0.
Najuspešnija agencija ovogodišnjeg Effie takmičenja po osvojenim nagradama je Imago reklamna agencija s osvojenim Grand Prixom, dve zlatne i jednom srebrnom nagradom, zatim slede agencije BBDO Zagreb s jednim zlatom i srebrom, McCann s osvojenim srebrom i bronzom i Bruketa&Žinić OM sa dve bronze, agencije OMD media i Brlog s jednom bronzom.
O pobednicima takmičenja Croatia Effie 2015 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća i agencija za istraživanje tržišta na čelu s Dariom Vrabecom iz Leda.
Više informacija pronađite na sajtu HURA-e.