Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ima li kreativna industrija izvozni potencijal?

REGION – Deveti Weekend Media Festival u saradnji sa HURA-om, otkriće da li je došlo vreme za izvoz kreativnosti i genijalnosti izvan granica regiona.

U okviru BalCannesa, na kojem oglašivači biraju najbolje agencije i projekte iz regiona, održaće se i BalCannes Export Report panel gde će predstavnici agencija koje uspešno posluju izvan regiona govoriti o izazovima koje nosi izvoz kreativnosti, kako je to sarađivati sa klijentima iz drugih zemalja, kako dobiti pitch na tuđem terenu.

“Iako je hrvatska kreativna industrija relativno nepoznata u svetu, brojne agencije izvoze svoje usluge. Prednjače digitalci, ali za inostrane klijente rade i dizajneri, kreativne agencije, game developeri, reditelji i produkcijske kuće. Izvozi se svuda – SAD, Zapadna Evropa, zemlje u okruženju, Bliski Istok. Svima je jasno da nema rasta bez izvoza i da se svuda na svetu treba osećati kao kod kuće. Veliki je to iskorak za malu i relativno zatvorenu zajednicu poput Hrvatske”, istakao je Davor Bruketa, predsednik Uprave HURA-e.

Kreativna industrija ima snažan izvozni potencijal i to pre svega od strane advertising agencija, posebno zbog toga što je prostor premali za sve agencije. Tome u prilog govori i istraživanje HURA-e među agencijama koje je pokazalo da 91% članica HURA-e već izvozi. Upravo taj potencijal važan je i to ne samo za industriju oglašavanja, već za celokupnu ekonomiju. Tako studija sprovedena od strane Ekonomskog instituta u Zagrebu pokazala je da kulturne i kreativne industrije Hrvatske, čiji sastavni deo čini i industrija oglašavanja i tržišnog komuniciranja, ostvaruju 2,3% bruto nacionalnog dohotka. Ovaj industrijski sektor izuzetno je otporan na ekonomsku krizu i zapošljava više od 42.000 ljudi, odnosno 3% ukupno zaposlenih u zemlji.

Više informacija pronađite na sajtu http://2016.weekendmediafestival.com/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!