REGION – Hrvatska agencija Human odnela je pobedu za najbolju web stranicu prema šest glavnih kriterijuma akademije na međunarodnoj dodeli nagrada za najbolja internet postignuća 2019. godine.
Human je osvojio glavnu nagradu za izradu web stranica u takmičenju na koje je pristiglo preko 13.000 radova iz 70 zemalja sveta. Među finalistima u raznim kategorijama našla su se imena poput HBO, NASA, Spotify, Saturday Night Live, Google i drugi. Dvostrukom pobedom, glasovima žirija akademije i glasovima publike, Human je pokazao da za pobedu nije presudno veliko ime, već kreativna ideja i kvalitetna realizacija.
“Od trenutka kada smo pokrenuli novi web dobijamo pozitivne komentare, ali primiti toliko veliko međunarodno priznanje uvek je šlag na torti. Dodatna potvrda da smo odradili pravi posao je kada pogledamo konkurenciju i kojim resursima oni raspolažu, a na kraju nagrada odlazi nama”, rekao je Vanja Bertalan, CEO agencije Human.
Zbog vanrednih okolnosti ovogodišnja dodela nagrada održana je online, a u probranom društvu dobitnika nalaze se Nike, Spotify, National Geographic, Washington Post, HBO, Condé Nast kao i pojedinci koje je akademija nagradila za svoje prošlogodišnje digitalne aktivnosti, među kojima su Tom Hanks, Jimmy Fallon, Celine Dion, Lil Nas X, Greta Thunberg i mnogi drugi. The Webby Awards smatra se jednom od najprestižnijih digitalnih nagrada od pokretanja 1996. godine, a o važnosti i veličini takmičenja među ostalima govori činjenica o dosegu od 3.1 milijarde impresija kroz print, online i broadcasting kanale koje nagrada dobija na godišnjem nivou.