Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Hrabri su oni brendovi koji su izazove okrenuli u svoju korist!

Marketing mreža pokrenula je seriju intervjua sa direktorima marketinga i komunikacija najvećih kompanija u Srbiji. Danas objavljujemo intervju sa Željkom Ćirić Jakovljević, Head of Marketing and Corporate Communication Division u Eurobanci.

Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018.? U kom smeru bi trebali da se transformišu brendovi imajući u vidu da živimo i radimo u hiper-personalnoj eri?
Transformacija nije nešto što će biti specifično samo za 2018. godinu. Tržište pokazuje da brendovi koji se ne transformišu i ne prilagođavaju trendovima, novim tehnologijama koje sa sobom povlače i nove navike klijenata i potrošača, ne mogu da opstanu na tržištu. Danas imamo dovoljno podataka da svoje usluge personalizujemo i prilagođavamo klijentima. Time se u Eurobanci rukovodimo – svoje proizvode i usluge kreiramo u skladu sa potrebama naših klijenata, a digitalizacija je za nas ključna u 2018. godini. Personalizovane usluge, dostupnost proizvoda i usluga online i samim tim tokom 24 časa su ono čemu težimo.

Šta su, po Vašem mišljenju, hrabri brendovi? Možete li da navedete primer…
Brendovi koji su izazove koje im nameće tržište prigrlili i okrenuli u svoju korist. To su i brendovi koji prate trendove, prvi reaguju na njih, pomeraju granice, ali ostaju dosledni sebi, svojim principima i ciljnoj grupi nude nešto više od samog proizvoda – ukazuju na društveni problem i svojim CSR delovanjem nude rešenje, vezuju se neku društvenu temu. Kao primer navela bih kampanju jedne poznate kozmetičke kuće, u kojoj su pokazali drugu stranu industrije lepote i kako uz pomoć photoshopa od obične devojke može da nastane totalno drugačije lice koje postaje uzor milionima devojaka i žena širom sveta. Među hrabrim brendovima su i oni koji istrajavaju u onome što su davno započeli odolevajući promenama.

Kako da potrošač zavoli, doživi, prati i razume vaš brend?
Ono što Eurobanku izdvaja od drugih banaka na tržištu je što nas naši klijenti doživljavaju kao svog savetnika. Važno nam je da budemo dostupni online i da pratimo trendove, ali veliku pažnju posvećujemo i odnosu sa klijentima i ne odustajemo od žive reči i kontakta koji sa klijentima ostvarujemo u eskpoziturama. Poslujemo sa osećajem odgovornosti prema zaposlenima, klijentima i društvenoj zajednici i to je nešto što naši klijenti prepoznaju i nagrađuju svojom vernošću punih 15 godina.

Kada je pravi trenutak za eksperiment i kampanju na granici rizika?
Svaka inovacija koju uvodimo u poslovanju nosi i dozu rizika i dilemu da li će je naši klijenti prihvatiti. Koliko će biti uspešna zavisi od naše moći da osluškujemo potrebe naše ciljne grupe i prilagođavamo se.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Brze promene trendova, potpuna usmerenost na mobilne uređaje, veštačka inteligencija, sadržaj koji nudi nešto više od reklame i personalizacija usluga je ono sa čime se suočavamo i što će biti izazovi na koje treba odgovoriti.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,20 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!