SVET – Havas Media Group najavljuje pokretanje nove globalne metodologije Media Experience (Mx). Ona je nastala iz želje Grupe da odgovori na složenost tržišta i potrebu za sve tačnijim, personalizovanijim i kontekstualizovanijim čitanjem podataka.
Pre više od 10 godina Havas Media Group objavio je istraživanje iz kojeg se moglo zaključiti da su potrošači verni samo onim kompanijama koje se mogu povezati sa njihovim očekivanjima iz svakodnevnog života.
Mx stvara takvu vezu, objašnjava agencija, jer se fokusira na medije koji su najvažniji za potrošače, stavljajući se na dodirne tačke publike, konteksta i sadržaja. Mx stvara multimedijalno iskustvo kroz pristup na više nivoa uz niz koraka koji počinju od klijentovog kratkog prikaza kako bi došli do merenja rezultata.
Mx su usvojile sve agencije Grupe na globalnom nivou, saopštila je ova agencija.
Više informacija pročitajte ovde.