Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Hajde da imamo vremena za pregled

Više od 33.000 žena širom Srbije obavilo je besplatne mamografske preglede u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“ koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“.

Ivana Španović, svetska prvakinja u skoku u dalj i vlasnica nekoliko državnih rekorda, zna koliko su disciplina i posvećenost važni za postizanje vrhunskih rezultata i da treninge ne treba preskakati, baš kao ni redovne preventivne preglede koji mogu spasiti život. Zato je naša atletičarka, prepoznajući važnost pravovremenih pregleda, podržala ovu akciju i pridružila se borbi protiv raka dojke. Ona, zajedno sa Grand kafom, poziva dame da se odazovu i obave mamografski pregled jer, kako i sama kaže, postoje stvari koje nikako ne treba preskakati, posebno ne one koje se tiču zdravlja.

Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena u Srbiji, od koga svake godine oboli 4.000 žena, a 1.600 izgubi život. Mamografija je najvažniji korak u ranom otkrivanju i prevenciji ove bolesti. Važno je da sve dame od 45 do 69 godina, koje u poslednje dve godine nisu obavile mamografski pregled, kao i žene iznad 40 godina koje u svojoj porodičnoj anamnezi imaju blisku srodnicu obolelu ili lečenu od raka dojke, zakažu svoj pregled i ne preskoče ovu važnu stavku kada je reč o zdravlju. Mamografijom se tumor dojke otkriva u ranoj fazi, a od 45. godine trebalo bi da bude obavezni deo preventivnih pregleda na svake dve godine, ukoliko nema nikakvih simptoma. Ukoliko se otkrije u ranoj fazi, bolest je izlečiva u čak 90% slučajeva.

„Uz poruku „Ne gledaj u šolju, pregledaj se!“ nastavljamo da radimo na širenju svesti o prevenciji raka dojke i značaju rane dijagnostike. Od velikog značaja u tome su nam i prepoznatljive saradnje sa poznatim damama i svim našim partnerima. Zajednički cilj nam je da se što veći broj žena pregleda. Pozivamo ih da, kao što sa svojim prijateljima i dragim ljudima „skoče na kafu“, odvoje vreme i „skoče“ da urade i mamografski pregled, jer im to može spasiti život. Ponosni smo na činjenicu da je, u okviru ove kampanje, više od 33.000 žena do sada obavilo svoj pregled, što nam je jasan znak da zaista razumeju koliko je važna prevencija i kako prevencija može da im spasi život“, kažu u Grand kafi.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!