Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Golden Drum je sve bliži!

REGION – 22. Golden Drum Festival biće održan od 13. do 16. oktobra u Portorožu u Sloveniji. Prijave radova za nagrade u 99 kategorija zvanično su zatvorene.

Ove, kao i prethodnih godina, radove će birati dva žirija, predvođena istaknutim advertajzing ekspertima. Na čelu Single Channel žirija će se nalaziti Chavo D’Emilio, koji je u svoj bogat CV uvrstio i zvanje Creative Director McCann Worldgroup za Latinsku Ameriku i Karibe, a ujedno je i predsednik i Chief Creative Officer za McCann Buenos Aires.

Njegov kolega Geoffrey Hantson, suosnivač belgijske agencije Hapiness u kojoj je i Chief Creative Officer, biće predsedavajući Multi Channel žirija.

O bogatom iskustvu kreativnih umova koji se ove godine nalaze u Golden Drum žirijima dovoljno govore podaci da su zajedno osvojili 120 Cannes Lions, preko 80 Eurobest i mnogobrojnih drugih nagrada, od kojih su samo neke LIA, ADC*E, FIAP, Clio Awards, Effie Awards, New York Festivals, Golden Drum…

Oni koji ne posete Golden Drum u svojstvu takmičara, moći će da poslušaju neke od globalno priznatih predavača. Publika u Portorožu će svakako pomno pratiti predavanje Ajaz Ahmeda, vunderkinda industrije koji je svetski priznatu agenciju AKQA osnovao kada mu je bila samo 21. godina. Svoje tridesetogodišnje profesionalno iskustvo će sa vama podeliti i Paul Brazier, a na scenu će izaći i ekonomski ekspert Tomáš Sedláček. Ovo su samo neki od najavljenih predavača, dok vas kompletan program očekuje na ovom linku.

Chavo D’Emilio na Golden Drum ove godine stiže po prvi put i ne krije svoje uzbuđenje zbog uloge predsednika Single Channel žirija: „Biće mi čast i zadovoljstvo da provedemo vreme zajedno na ovom festivalu. Ja sam iz Južne Amerike i radujem se što ću imati prilike da uživam u različitim kulturama. Mislim da ovaj region radi neverovatne stvari i ja ću pokušati, kao član žirija, da moje iskustvo i skromnu viziju rada stavim na nivo globalnih brendova. Zaista verujem u snagu oglašavanja u pop kulturi, tako da ja uvek pokušavam da prenesem važnost našeg rada. Planiram da blisko sarađujem sa ostalim članovima žirija, horizontalan način rada sa otvorenim razgovorom u čast kreativnosti ovog doba.“ On je dodao da je svestan važnosti svoje uloge, ali i zaduženja ostalih članova žirija i istakao je sledeće: „Mislim da je iskrenost najbolja reč koju treba da stavimo na sredinu stola. Iskrenost će nam pomoći da nađemo najbolji rad u regionu. Sa te perspektive mi možemo izneti Festival koji slavi naš rad.“

Geoffrey Hantson, koji će žirirati kampanje i druge multi channel radove na Golden Drum festivalu, takođe je napravio plan rada: „Veoma sam počastvovan što sam predsednik Multi Channel žirija Golden Drum festivala. Veoma sam radoznao da vidim radove i radujem se konstruktivnim razgovorima i diskusijama sa članovima žirija. Moj pristup će biti veoma jednostavan: hajde da kažemo da je loše ono što je loše, a dobro ono što je zaista dobro. Takođe, da prosek nazovemo lošim. To će dati jasnu prvu selekciju. Nakon toga bi trebalo da imamo fokus samo na pozitivno. Da pričamo koliko je jedna ideja dobra i zašto zaslužuje nagradu.“

Više informacija na sajtu www.goldendrum.com.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!