REGION – Golden Drum, međunarodni festival kreativnosti ove je godine u znaku obnova veza sa snažnom željom da se ponovno ujedini, ponovno poveže i ponovno pokrene kreativnost.
Festivalsko takmičenje koje se otvara ovog marta uvodi dve nove posebne nagrade za produkcijsku agenciju godine i digitalnu agenciju godine i dodaje novu kategoriju “Kreativno korišćenje tehnologije” grupi C – “Engagement”.
REBUILDING CONNECTION GLAVNA TEMA OVOGODIŠNJEG FESTIVALA
Svet na toliko nivoa postaje sve digitalniji. Sve većom prisutnošću internet interakcija polako gubimo iz vida osnovnu komponentu našeg postojanja, ljudsku povezanost. Nedostatak ličnog druženja jasno je naglasio potrebu za izgradnjom i jačanjem naših ličnih i poslovnih odnosa.
Sve se odnosi na ljudsku povezanost. Mi smo društvena bića; volimo da komuniciramo. Tehnologija nam omogava da to učinimo efikasnije, ali ne može zameniti čaroliju ljudskog dodira. Iskustva iz stvarnog života podstiču naše emocije i našu kreativnost, od bliskosti do prisutnosti koja čini srž ljudskih odnosa. Kao moćan izvor otpornosti, ljubaznosti, saosećanja – povezanost je sada važnija nego ikad. U 2022., Golden Drum Festival obnavljaće veze sa snažnom željom za ponovnim okupljanjem, ponovnim povezivanjem i ponovnim rasplamsavanjem kreativnosti. Termini festivala bit će poznati početkom proleća.
NOVOSTI U TAKMIČENJU
Prošle godine uvedene su opsežne promene u jezgru takmičenja Golden Drum Competition s četiri glavne takmičarske sekcije i dodatnom sekcijom celokupnog žirija (All Juries), novim trofejima za održivost, novim bodovnim sistemom i novododatom nagradom Bronze Drum.
Ove godine festival dodaje dve nove nagrade na popis posebnih nagrada, novu kategoriju “Kreativna upotreba tehnologije” u Omni-channel sekciji i uvodi neke promene u procesu ocenjivanja radova u sekciji “celokupan žiri” (All Juries).
NOVE NAGRADE
Golden Drum Festival postojećoj listi nagrada dodeljuje dve nove posebne nagrade:
Nagrada za produkcijsku agenciju godine dodeljuje se najboljoj produkcijskoj kući koja je pokazala izvanredan pred – ili postprodukcijski rad za kampanje prijavljene na takmičenje. Nagrada će biti dodeljena produkcijskoj kući koja prikupi najviše bodova u festivalskoj konkurenciji.
Nagrada Digitalna agencija godine slavi najbolju digitalnu agenciju koja pokazuje izuzetnu kreativnost u digitalnim komunikacijama. Nagrada će biti dodeljena digitalnoj agenciji koja prikupi najviše bodova u festivalskoj konkurenciji.
Saznajte više o Golden Drum nagradama: goldendrum.com/competition/awards
GRUPNI ANGAŽMAN S NOVOM KATEGORIJOM
Grupa C – “Engagement” (Omni-Channel Drum Section) poboljšana je novim opisom grupe i novom kategorijom: Kreativna upotreba tehnologije, slaveći kreativnu i inovativnu upotrebu tehnologije prema boljem korisničkom iskustvu i povećanom angažmanu potrošača. Merni podaci o tržišnim rezultatima sada će takođe dobiti više značaja u ocenjivanju grupe “Engagement”, tako da bi učesnici trebali da prilože merljive podatke o rezultatima.
SEKCIJA ALL JURIES – PROMENA U POSTUPKU OCENJIVANJA
All Juries sekcija uključuje tri posebne Golden Drum grupe: Social Good, Genius Loci/Local Spirit i Covid-19. Ova će sekcija ući u uži izbor sva četiri žirija u prvom krugu ocenjivanja, a uključivaće četiri predsednika žirija i dva predstavnika svakog od četiri žirija koje organizator izabere u drugom krugu ocenjivanja za nagrade. Pozivanjem dodatnih 8 članova žirija u drugu fazu s ciljem ocene prijave za nagrade, rasprava će stvoriti perspektivniji i raznolikiji uvid u ove posebne grupe, što će rezultirati poštenim procesom ocenjivanja. Golden Drum takmičenje otvara se za prijave ovog marta.