Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Ono što bi trebalo da se sledi u 2015. godini jesu vrednosti u struci kao sto su, težnja za znanjem, pismenost, vredan rad i kontinuitet, iskustvo i kolegijalnost, doslednost i etičnost. Ne znam koji će trendovi biti glavni, ali sam sigurna da bi praćenje ovih vrednosti doprinelo dobrim rezultatima na kraju godine.“ Bogdanka Rangelov, direktor, Kovačić – Spaić
„Obzirom na postojeće svetske trendove i u Srbiji će 2015. godina biti godina kontinuiranog rasta online komunikacijskog segmenta. Akcenat će svakako biti na daljem prilagođavanju komunikacijskih tehnika za prenosive platforme koje sve više postaju primarno sredstvo za dvosmernu komunikaciju sa potrošačem, a u tom procesu glavni izazov biće usklađivanje online i offline komunikacije.” Vladimir Zobec, direktor, Milenijum Promocija Srbija
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/