Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

GfK prestaje sa radom u Adriatic regionu!

spot_img

Nakon 16 godina uspešnog rada u Adriatic regiji, GfK je odlučio da se povuče sa ovog tržišta u segmentu ad hock istraživanja, saopštila je ova agencija.

Takva je odluka proistekla iz nove strategije GfK koji je odlučio da se u budućnosti potpuno fokusira na tehnološke kompanije kao i da se skoncentriše na tržišta sa boljom perspektivom rasta u ovoj oblasti.

GfK će narudžbe prestao primati u februaru ove godine, a svi projekti koji su preuzeti biće i završeni u dogovorenom roku.

Više informacija pronađite na sajtu agencije GfK.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!