today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gde je nestalo poverenje?

REGION – Nezaustavljivo, već dugi niz godina, marketing dinamično proživljava digitalnu transformaciju kroz stalni razvoj i rast novih tehnologija. Kod potrošača se, uz promene navika i sklonosti, sve češće postavlja pitanje može li se oglašivačima, brandovima te njihovim oglašivačkim poruka – verovati?

iProspect, agencija specijalizovana za digitalni marketing i članica marketinške grupacije Dentsu Aegis Network, donosi izveštaj “Future Focus 2019: U potrazi za poverenjem” koje se temelji na globalnom istraživanju oglašivačke i marketinške industrije.

Već četvrtu godinu zaredom, kroz razgovore s više od 300 globalnih marketinških stručnjaka i lidera u širokom spektru brendova, uključujući kompanije FTSE 100 i Fortune 500, iProspect donosi odgovore kako bi istaknuli ključne uvide i prioritete potrebne za poslovanje u digitalnom svetu.

Možemo li iskoristiti puni potencijal novih tehnologija?
“Future Focus 2019: U potrazi za poverenjem” stvoreno je na temelju istraživanja sprovedenog nad više od 300 marketinških stručnjaka, menadžera iz celog sveta te brojnih pripadnika kompanija “Fortune 500”. Izveštaj takođe uključuje ekskluzivne intervjue s globalnim liderima iz kompanija kao što su The New York Times, IBM, Microsoft, Hilton, The Economist, Rachel Zoe i AccorHotels.

Povratne informacije pokazuju da je poverenje na samom vrhu globalnog plana, a 88% trgovaca poverenje u svoj brend stavlja na mesto prioriteta u 2019. Kao jedno od glavnih zaključaka donose sticanje poverenja potrošača kao ključno za rast poslovanja s 76% navodeći da je poverenje važno kako bi potrošači zadržali svoj brend. Digital će u tome igrati jasnu ulogu, a 34% izavljuje da je Voice Search njihov prioritetni marketinški kanal u 2019. godini, a 60% veruje da će porast AI povećati poverenje potrošača jer omogućava više relevantnih i ličnih iskustava.

Zahvaljujući veštačkoj inteligenciji i mašinskom učenju, marketing se transformiše u sektor usluga po meri 21. veka, ali i u jednog od kreatora trendova digitalne industrijske revolucije. Iako je digitalna transformacija već dugo prisutna na tržištu kroz komunikaciju i različite alate, Future Focus postavlja pitanje mogu li potrošači emocionalno i mentalno pratiti tehnološki razvoj koji je u eksponencijalnom rastu? Sve je propraćeno brzom komunikacijom i razmenom te za mnoge digitalno oglašavanje i dalje predstavlja nepoznanicu i rizik.

Oslanjajući se na istraživanje iProspecta iz 2018. godine koje se bavi metamorfnim porastom mašinskog učenja i veštačke inteligencije, Future Focus za 2019. fokusira se na potragu za poverenjem, uključujući:

  • Verodostojnost u doba sumnje: uloga svrhe u digitalnoj ekonomiji i kako će neposredne koristi za marke biti dodeljene onima koji mogu koristiti digitalno za izgradnju i jačanje svoje verodostojnosti u očima potrošača.
  • Relevantnost u doba buke: Uspon smanjenja potrošačke pažnje i sve fragmentiranijeg potrošačkog krajolika.
  • Pouzdanost u doba praktičnosti: Uspešni brendovi biće oni koji se usredsređuju na relevantna iskustva, koji će uspeti nadigrati priliv digitalnog sadržaja i razumeti potrebe potrošača kako bi poboljšali njihovo iskustvo.

Preuzmite istraživanje kako biste istražili zašto će se temelj za uspeh brenda u digitalnom svetu graditi na uspostavi verodostojnosti, relevantnosti i pouzdanosti.

Izvor: HURA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!