Ogilvy & Mather, jedna od najvećih svetskih marketinških mreža, dobila je novu članicu, beogradsku agenciju Fullhouse. Partnerstvo Fullhouse Ogilvy je u martu ozvaničeno dolaskom specijalnog gosta, Aleksa Herta (Alex Herdt), direktora Ogilvy-ja za Centralnu i Istočnu Evropu.
„Izuzetno smo zadovoljni našim izborom, u skladu sa visokim očekivanjima koja imamo za srpsko tržište. Agencija Fullhouse će biti odgovorna za rast našeg poslovanja na tržištima Srbije, Bosne, Makedonije i Crne Gore, a mi ćemo joj ponuditi naša stručna iskustva u oblasti kreiranja jakih brendova. Posebnu pažnju posvetićemo prepoznavanju važnosti digitalnih medija, koji su ključni za privlačenje potrošača mlađe generacije“, rekao je Aleks Hert, direktor Ogilvy-ja za Centralnu i Istočnu Evropu.
“Veoma sam ponosna na sve članove tima u Fullhouse-u, jer su u svom dosadašnjem radu pokazali posvećenost i kreativnost, koju je mreža Ogilvy prepoznala. Naša poslovna vizija je u potpunom skladu sa filozofijom marketinga koju je još pre šezdeset godina utemeljio Dejvid Ogilvi (David Ogilvy). Uživamo u svom poslu i lako dolazimo do inovativnih, kreativnih ideja, koje prirodno integrišemo kroz različite kanale komunikacije. Svako od nas je ’communication specialist’ bez obzira o kom kanalu komunikacije je reč, rekla je Ivana Radan, izvršni direktor Fullhouse Ogilvy-ja.
Izvor: IAA Serbia Chapter