Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#FreetoWalk

SVET – Allstate Fondacija, u saradnji sa agencijom MSLGROUP/Leo Burnett, lansirala je prošle nedelje #FreetoWalk, kampanju koja ima za cilj da ukaže da je za većinu žena ostanak u nasilnim vezama nalik boravku u zatvoru.

Insipracija za ovaj video, pod nazivom „America’s Largest Prison Break“, je Lori koja je dve godine krila novac od svog verbalno nasilnog supruga u kutiji za tampone, kako bi mogla da postane finansijski samostalna, pa i na kraju slobodna.

Upravo akcija Purple Purse koja je pokrenuta pre 10 godina u okviru Allstate Foundation, ima za cilj da pomogne onima koji se nalaze u ovakvim situacijama. Prema poslednjim podacima, do sada je preko 800.000 žrtava uz pomoć ovog projekta uspelo da se obrazuje ili na druge načine da pomogne sebi i da se finansijski osamostali i tako izbegne dalja zlostavljanja.

Više informacija o kampanji pročitajte na portalu PRNewswire.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!