Festival advertajzinga pod nazivom “FONklame” u organizaciji Centra za razvoj karijere Fakulteta organizacionih nauka održava se po sedmi put. Na ovom festivalu okupljaju se studenti Beogradskog Univerziteta kojima je to prilika da nauče nešto novo, da budu kreativni, kao i da pokažu humanost podržavajući neku od humanitanih akcija.
Svake godine najviše interesovanja izaziva takmičarski program. Tako su i ove godine takmičari prošli mentorski rad sa predstavnicima marketinških agencija “McCann Beograd” i “Marketing online”. Po okončanju ovog edukativnog dela, na osnovu zadatih studija slučajeva sa realnim problemom iz poslovanja, takmičari su podeljeni u nekoliko timova. Zadatak je bio da osmisle kreativnu kampanju za brend “Lav Twist” kompanije “Carlsberg”. Iz agencije “McCann Beograd” u radionicama su učestvovali Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja, koja je studentima predstavila zadatak, Milena Kvapil, Associate Creative Director, koja je održala predavnje na temu „kreativnih alata“, kao i Vladimi Ćosić, kreativni direktor koji se priključio u fazi evaluacije rešenja.
“Na radionici je učestvovalo oko 20 studenta koji su podeljeni u šest grupa rešavali kreativne zadatke na licu mesta”, kaže Milena Kvapil, Associate Creative Director beogradskog “McCann”-a i dodaje: “Nakon javnih prezentacija i evaluacije ideja, takmičari su dobili zadatak da u roku od 48 sati razrade kampanje i dostave ih u pisanoj formi.”.
Na osnovu kvaliteta prezentacija biće izabran je pobednički tim, čijim članovima je omogućena praksa u agenciji “McCann Beograd”.
Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije “McCann Beograd”, koji je ocenjivao radove kaže da su student sa velikim entuzijazmom i interesovanjem pristupili rešavanju zadataka i dodaje: ”Čini mi se da su bili pomalo zatečeni netipičnim uslovima (koji se vrlo razlikuju od strogo akademskih) u kojima se od njih očekivalo nesvakidašnje, pa čak i pomalo ekstremno kreativno razmišljanje, ali da su na taj izazov odgovorili vrlo pozitivno i da im je to dalo podsticaja da na nov, kreativniji način razmišljaju o advretajzingu i marketingu. Očekujem dobra rešenja i verujem da će u našu agenciju uskoro doći na praksu mladi, vredni i ambiciozni ljudi koji zaista žele da uče i da se profesionano razvijaju.“
Pored takmičarskog dela, posetioci “FONklama” će moći da se upoznaju sa najnovijim tendecijama na polju marketinga i advertajzinga kroz interaktivna predavanja vodećih kreativnih stučnjaka Vladimira Ćosića (McCann Beograd), Dragoljuba Ljubičića-Mićka (TIM TALENATA), Ivane Bildi (Marketing online), Lee Stanković (Communis DDB) i Siniše Vejnovića (Erste banka).
“FONklame” već sedmu godinu zaredom imaju humanitarni karakter, i sav prihod od donacija i ulaznica namenjen je humanitarnoj akciji „Pobedi za decu Prihvatilišta“.