Skok Feliksa Baumgartnera sa ivice svemira, sa neverovatnih 39 kilometara visine, doneo je “Red Bulu” prihod od reklama od čak 6 milijardi evra, što je 12.000 odsto dobiti. – Sve je marketing – rekao je sponzor, osnivač “Red Bula” i jedan od zaslužnih za misiju “Red Bul Stratos” Diter Matešic.
Uloženih 50 miliona evra donelo je neverovatnih 12.000 odsto dobiti, istakao je analitičar robnih marki Gerhard Hrebiček bečkom dnevniku “Esterajh”. Matešic je, kako konstatuje list, još jednom dokazao kako funkcioniše marketing.
“Red Bul” namerava da ima i dugoročne koristi od istorijskog skoka, a Eurobrend je procenio da je vrednost “Red Bula” bila do sada oko 14 milijardi, dok je nakon skoka skočila na 17 milijardi evra. – “Red Bul” ima potencijal da postane evropski “Epl” – konstatovao je Hrebiček, dodajući da bi Matešic morao izaći na tržište sa novim proizvodom, na primer, automobilom.
Izvor: Tanjug
Foto: AP