Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

EXIT X IQOS SECRET PARTY: Ekskluzivna završnica festivalskog putovanja

Da festivalska groznica ne prestaje ni kada se Tvrđava zatvori, EXIT i IQOS pokazali su na delu ekskluzivnom žurkom organizovanom u beogradskim Silosima, na kojoj su se okupile poznate ličnosti iz zemlje i regiona.

Atmosferu do usijanja dovele su italijanske indie-techno-house dive Gioli and Assia, koje su na spektakularnom partiju prvi put nastupile u Srbiji! Među zvanicama koje su se zabavljale bili su Bojan Perić, Helen Babić, Ksenija Knežević, Dunja Radičević i mnogu drugi glumci i glumice, predstavnici modne industrije i influenseri, predstavnici medija i prijatelji festivala.

Na ovoj žurci koja predstavlja završnicu festivalskog putovanja, IQOS je proteklog vikenda okupio 100 osvajača NFT tokena iz celog regiona, koji su kreirani u saradnji sa EXIT festivalom i jednim od najvećih elektronskih umetnika današnjice DJ Maceo Plexom.

Jedinstvenu NFT seriju korisnici IQOS-a imali su priliku da osvoje kroz interaktivan konkurs. Pored ulaznica za EXIT festival, pristupa virtuelnim galerijama festivala i on stage experience-u na Dance Areni na jedno veče, korisnici su dobili i ulaznicu za tajnu žurku u Silosima sa koje su kao poklon poneli potpisanu vinil ploču DJ Maceo Plexa sa novim albumom.

Kroz lansiranje svoje prve NFT kolekcije, IQOS se postavio kao sinonim za brend koji ide u korak sa vremenom, teži da svojim korisnicima konstantno nudi nova iskustva i prati ih na njihovom putu bolje odluke kroz različita nezaboravna iskustva i doživljaje.
Žurkom za pamćenje EXIT i IQOS zaokružili su ovogodišnju saradnju, koja je započela regionalnim zagrevanjem kroz najavne festivalske žurke organizovane u glavnim gradovima Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Severne Makedonije, Albanije i Srbije.

Kroz zajedničku saradnju IQOS i EXIT su pružili jedinstveno festivalsko iskustvo za više od 6.000 IQOS korisnika. Ovim je IQOS prikazao šta u realnosti znači staviti korisnika na prvo mesto i sumirao srž svoje brend strategije – građenje partnerstava sa drugim brendovima i građenje community-ja sa potošačima kroz zajedničke vrednosti i interesovanja oko kojih okuplja IQOS zajednicu.

*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin, koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.

Autor teksta: Philip Morris International
Foto: Warp studio

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!