Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Execution is King. How I Stopped Worrying About Ideas?

Drugog dana festivala KAKTUS 2019, koji se održava 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre, biće održan Creative Talks na temu „Execution is King. How I Stopped Worrying About Ideas?“.

Da li živimo u dobu osrednjih i recikliranih ideja? Možemo li reći da je Google danas najbolji prijatelj kreativcima? Zašto je danas teško suditi o idejama i da li bismo trebali brinuti isključivo o egzekuciji? Zašto kampanje koje nemaju jaku i utemeljenu ideju osvajaju svetske nagrade i Kanske lavove? Na ova i brojna druga pitanja, govoriće Đorđe Đukanović, Art Director, Ovation BBDO; Nikola Nešković, Client Service Director, Spring Onion Studio i Igor Mladinović, Chief Creative Director, Imago Ogilvy, Hrvatska. Razgovor će voditi Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreža.

Kao i prošle godine, KAKTUS 2019 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a festival će otvoriti jedan od najnagrađivanijih američkih kreativaca Jean Zamprogno a.k.a Zampa, kreativni direktor agencije DAVID The Agency, Miami (USA).

Među glavnim predavačima ove godine nalaze se i Skaiste Sruogaite, Corporate Affairs Director for Baltics, Balkan, Adriatic, MARS; Ioanna Mingou, Director in Consumer Marketing, Mastercard Europe i jedan od najcenjenijih globalnih kreativaca Eduardo Marques, Chief Creative Officer, Publicis Spain, koji će zatvoriti ovogodišnji festival.

Tokom dva dana, učesnicima festivala predstaviće se i Emanuele Nenna, suosnivač i CEO agencije The Big Now (Italija); Mihai Gongu, izvršni kreativni direktor SEE, Cheil Worldwide; Regan Warner, kreativni direktor agencije McCann London; Giorgio Chiaramonte, Senior Director kompanije Alkemy digital_enabler (Italija); Karolina Galácz, kreativni direktor agencije DDB Budapest, (Mađarska) i mnogi drugi.

Prvog i drugog dana biće organizovano i nekoliko kreativnih diskusija na teme “Content creator vs. Influencer – what comes first?” u kojoj će učestvovati blogeri i influenseri iz celog regiona; “Breaking the sylos: agencies, tehnology and startups” i “Business, Brands and Agencies – What’s Next?”. Drugog dana festivala planirana je i LEGO radionica pod nazivom „Future Skills for Today’s Talents“.

Ovogodišnji festival donosi i brojne novine kroz Dan inovacija i Dan talenata.

Pored predavanja vrhunskih stručnjaka iz svih krajeva sveta, u okviru prvog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana inovacija (powered by MARS), Marketing mreža organizovaće programe mentorstva i edukacije za startape iz regiona Jugoistočne Evrope. Takođe, biće održano i finale MarTech Challenge 2019 takmičenja za startape u oblasti marketinga koje organizuje DIRECT MEDIA United Solutions u saradnji sa partnerima među kojima je i Marketing mreža.

U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata (powered by Mastercard) organizovaćemo i takmičenje mladih talenata iz agencija starosti do 32 godine. Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove talente i kreativnost. Ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani udruženju NURDOR.

Pored toga, biće upriličena i promocija publikacija ADBOOKA, kao i godišnja dodela strukovnih nagrada KAKTUS 2019. Nagrade se dodeljuju u 23 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.

Više informacija o festivalu KAKTUS 2019 možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs.

Festival KAKTUS 2019 podržalo je preko 45 medijskih kuća iz celog regiona, kompanije Delta Holding, Zlatiborac, Vip Mobile, Jaffa Crvenka, Marbo Product, Mercator S, Ušće Shopping Centar, Doncaffe, Forma Ideale, Frikom, Nectar i Eurobank. Partneri festivala su agencije – Direct Media United Solutions, Ovation BBDO, Headline, Degordian, Reprodukcija, DPC Group, Alma Quattro, Nova Communications, Tawo Dev i Info Media Group. Festival su podržali i Novaston Marketing Consultancy, Flexis Consulting, Kliping, Led Media BiH, Propix, Srpska asocijacija menadžera, Core Event, Kreativa New Formula, Chameleon i Spring Onion Studio. Prijatelj festivala je kompanija Microsoft. Bronzani sponzor festivala je Apatinska pivara, Srebrni sponzor kompanija Mastercard, a Zlatni sponzor kompanija MARS.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!