Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Džamić: Reklame glavni zagađivač medijskog prostora

„Mislim da je advertajzing industrija postala jedan od glavnih kognitivnih zagađivača u modernoj medijskoj sferi. Ima previše irelevantnih sadržaja“, kaže marketing konsultant i pisac Lazar Džamić.

Džamić dodaje da je to „šteta“, pošto nam moderni marketing omogućava da „marketing postane mnogo relevantniji za potrošače“, koji ostavljaju gomilu signala o marketinškoj poruci koji primaju. „To je velika propuštena šansa“, kaže Džamić.

Lazar Džamić je do nedavno bio šef tima za brend strategiju u Guglovom kreativnom ‘think-thank’-u ZOO u Londonu. Džamić je i autor više knjiga, uključujući ‘Cvjećarnica u Kući cveća’ – ličnu analizu uspeha stripa Alan Ford u bivšoj Jugoslaviji i ‘Čaj od šljiva’ – komparativnu fenomenologiju života u Londonu i na Balkanu.

Bio je gost našeg jutarnjeg programa, gde je govorio o marketingu, Bregzitu, budućnosti televizije. „Marketing danas je sve manje jednosmerna komunikacija, to je sada dvosmerni dijalog i marketing se pretvara u uslugu. Pogotovo za novu generaciju – millennials. Oni ne vole da im se prodaje, oni vole brendove koji generički rade dobre stvari“, kaže Džamić. „Nije televizija u problemu, nego televizor“

Dodaje da digitalno ne postoji „napolju“. „Oni žive u postdigitalnom dobu, pošto je digitalno sve. To je četvrta komunalija. Sve je digitalno. To je stvar koja je nama malo čudna, tamo se digitalno više i ne koristi. Sve je marketing“, kaže Džamić.

Džamić kaže da nije televizija u problemu. „Bregzit utiče na same Britance, donosio im mnogo neizvesnosti. Činjenica je neosporna je da je to nešto što nije trebalo da se desi. Otkrili su da postoji dve Britanije. Nisu razmišljali o sopstvenom identitetu, to je skoro bilo sramota da se priča. Odjednom to je sada pola populacije koja je tom mentalnom sklopu“, kaže Džamić.

„Televizija nikada nije bila u boljem stanju. Televizor je u problemu. Jer se TV sadržaji više ne gledaju u dnevnoj sobi, nego na mobilnim platformama. Kada se to shvati, modeli oglašavanja i angažovanja sa publikom se menjaju“, kaže Džamić.

Dodaje da u stranim zemljama za Internet je namenjen najveći budžet u marketingu. „Nije fer porediti nas sa Britanijom. Mi treba da uzmemo najbolju praksu od njih“, kaže Džamić. Dodaje da su naši preduzetnici jako kreativni.

„Mora da postoji neka vrsta infrastrukture koja će olakšati posao takvim ljudima. Tu je pitanje i edukacije kako to funkcioniše. Deca moraju da se uče modernim tehnologijama. Kod nas u školama niko ne pominje robotiku, koja će za 5 do 10 godina ostaviti milione ljudi bez posla“, kaže Džamić.

Sami preduzetnici moraju da imaju svoje inicijative koje će to gurati „napolje“, kaže Džamić.

Izvor i foto: N1

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!