Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Društveni mediji – najefektniji način da stupite u kontakt sa potrošačima!

Danas više nije tajna da od uspešnosti marketiških alata u velikoj meri zavisi ostvarenje biznis ciljeva, kao i ostanak kompanija na tržištu. Posebno sa razvojem digitalnih medija, sve velike kompanije akcenat stvljaju na svoj nastup na društvenim mrežama, jer je to svakako jedan od najefektnijih načina da stupe u direktan kontakt sa potrošačima.
Upravo zbog rasprostranjenosti i količine korisnika koji su aktivni na internetu, kompanije koriste digitalne medije kako bi promovisale svoje proizvode, predstavile korporativne aktivnosti, komunicirale sa potrošačima i dobile povratne reakcije, pa i na taj način usavršavale i unapređivale svoje poslovanje. Kompanije putem Facebook-a, Twitter-a, Pinterest-a ili LinkedIn-a uspostavljaju interaktivni odnos sa klijentima, predstavljaju se novim, budućim potrošačima, razvijaju zdravu konkurenciju, pomažu zajednici, i pozicioniraju se na tržištu. Na društvenim mrežama se nalazi čitav niz aktivacija u kojima korisnici mogu da učestvuju, od donacija, preko raznih nagradnih igara, sve do konkursa u kojima se mogu osvojiti vredne nagrade.
Kompanija Tarkett prati trendove koje nameće moderna, digitalna industrija, te je nedavno pokrenula je aktivaciju na Facebook-u u vidu nagradnog konkursa „Učionica iz snova“, koji poziva sve roditelje i nastavnike širom Srbije da pokrenu svoje mališane i zajedno sa njima uzmu učešće u ovoj aktivnosti, koja im omogućava da osvoje vrednu nagradu za svoje odeljenje – Tarkett vinil podnu oblogu za svoju učionicu. Sve što je potrebno je da zainteresovani đaci, nastavnici, profesori, ili roditelji pošalju fotografije ili crteže učionice koja za njih predstavlja idealno mesto za rad, druženje i boravak, uz naglasak na izgled poda.
Odabir najboljeg rada vrednovaće se kroz lajkove, komentare i šerovanja. Svaki Share donosi dva boda, dok Like i Comment donose po jedan bod. Rad koji bude izazvao najveću pažnju javnosti na ovoj društvenoj mreži, odnosno rad sa najviše bodova, osvojiće i vrednu nagradu.
Nagradni konkurs traje do 18. decembra, a fotografije na temu „Učionica iz snova“, mogu se dostaviti kroz aplikaciju na Facebook stranici Tarkett Srbija.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!