Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Društveni mediji kao najrelevantniji izvor informacija!

SVET – Prvi Global Relevance Review izveštaj agencije Golin, u okviru koga je anketirano 13.000 ljudi iz 13 zemalja, pokazao je da se društveni mediji sada smatraju najrelevantnijim izvorom informacija širom sveta. Čak 59% ispitanika navodi ove izvore kao važne za njihovo lično razmišljanje.

Televizija je na drugom mestu (57%), „od usta do usta među prijateljima i porodicom“ na trećem (45%), dok su novine i online vesti na začelju sa 42%, odnosno 41%.

„Od usta do usta“ je važnije ženama (50%) nego muškarcima (39%), dok muška populacija smatra novine relevantnijim u njihovom životu (44%) nego žene (37%).

Studija je pokazala da 54% ispitanika privlače informacije koje su korisne i praktične, dok 53% traže informativne vesti. Samo 35% ispitanika je reklo da nalaze relevantnost u informacijama koje su zabavne.

Više informacija pronađite OVDE.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!