Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Društvene mreže nezaobilazan kanal komunikacije za preduzeća

REGION – Prisustvo na društvenim mrežama postaje izuzetno važno kao obavezan segment poslovanja preduzeća, ocenjeno je na seminaru u Privrednoj komori (PKCG).

Predavač na seminaru i suosnivač portala Digitalizuj.me, Nikola Vulić, rekao je da su društvene mreže danas nezaobilazan kanal komunikacije za preduzeća. “Društvene mreže su platforma da se može komunicirati sa mnogo većim brojem ljudi nego nekada, za mnogo kraće vreme, uz dobijanje povratne informacije šta je to što oni očekuju od kompanije”, kazao je Vulić na seminaru po nazivom Društvene mreže u funkciji unapređenja poslovanja. On je, kako je saopšteno iz PKCG, dodao da sa druge strane to stvara mnogo veću obavezu jer kupci postaju zahevniji, svesni toga da imaju veći izbor, da mogu da komuniciraju sa kompanijom. “Ukoliko im ona ne izlazi u susret, opredeliće se za neku drugu”, tvrdi Vulić.

U Crnoj Gori, procenjuje se, od 420 hiljade do 450 hiljada ljudi koristi internet, a na Facebook-u je oko 280 hiljada naloga. Vulić je objasnio da to znači da kompanija može, teorijski, ukoliko uloži sredstva u reklamiranje, da komunicira sa više od 200 hiljada ljudi.

“Kompanije sve više prepoznaju da je odnos između uloženih sredstava u oglašavanje putem društvenih mreža i efekata koji se time dobiju značajno veći od reklamiranja na televiziji i taj odnos iznosi od nekoliko desetina do nekoliko stotina puta u njihovu korist”, rekao je Vulić. Društvene mreže, kako je objasnio, ne predstavljaju jednosmernu komunikaciju, pa cilj reklamiranja na njima treba da bude uključivanje što više ljudi u tu kampanju.

“Reklama na društvenim mrežama nije kao ona na televiziji koju pogledate, ona vam pruži neke informacije i vi to ili zapamtite ili ne. Poenta dobro osmišljene kampanje, a to u principu ne bi trebalo da budu pojedinačne reklame, jeste da dovede do toga da se vaš potencijalni potrošač uključi u kampanju”, dodao je Vulić.

Uspešnost kampanje na društvenim mrežama, prema njegovim rečima, se ne meri brojem pratilaca ili brojem lajkova na stranici. “Uspešnost treba da se meri u kojoj meri vaši potrošači komuniciraju sa vama i uključuju se u ono što vi radite i o čemu pričate”, rekao je Vulić. Iz PKCG su saopštili da region zapadnog Balkana i Crna Gora kasne sa prihvatanjem internet oglašavanja. Iako čini tek 50 odsto evropskog proseka, to je najbrže rastući način oglašavanja u Crnoj Gori. Vulić smatra da nije pitanje treba li se ili ne oglašavati na društvenim mrežama.

“Kompanije će to morati da urade kad tad, a ako to ne učine trpeće konsekvence. Jer, ne opstaju najsnažniji već oni koji se najbrže prilagođavaju promenama”, kazao je Vulić. Pivara Trebjesa, kako je naveo, jedna je od firmi koja trenutno ima najjaču i najpozitivniju kampanju na društvenim medijima, čemu doprinosi i to što primenjuju community management, odnosno upravljanje nalozima na društvenim mrežama. On je dodao da su velika preduzeća mahom prisutna u društvenim medijima i imaju profesionalce koji se time bave. Važi i pravilo da su mala preduzeća prisutnija na društvenim mrežama ukoliko posluju u uslovima veće konkurencije, bez obzira na delatnost.

Autor: Mina Business
Izvor: vijesti.me

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!