REGION – Agencija Drap, nakon devet godina plovidbe digitalnim vodama pod istom zastavom, odlučila se poigrati svojim vizuelnim identitetom i otisnuti u nove izazove. Glavni “krivac” za novo ruho Drapa je Mireldy design studio, na čelu s art direktorkom Imeldom Ramović.
“Rad na vizuelnom identitetu agencije Drap krenuo je istraživanjem o njihovoj percepciji unutar industrije komunikacija, a nastavio se ličnim promišljanjem o vrednostima te pripremom za razgovor s osnivačem, menadžerima i zaposlenima. Dominantan osećaj mogao se opisati u dve reči: Profesionalnost i Igra”, objasnila je Imelda Ramović.
Kao bitan deo, svakako treba istaknuti web stranicu www.drap.agency na kojoj je Mireldy studio u potpunosti implementirao celokupni vizuelni identitet i time okrunio kompletan branding. Za UX/UI weba zaslužan je njihov stalni saradnik, dizajner Filip Gjurin.