Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

“Drama u taksiju” u finalu Njujorškog festivala advertajzinga

Kampanja „Drama u taksiju“ agencije McCann Beograd ušla je u finale jednog od najprestižnijih festivala advertajzinga koji se održava u Njujorku. „Drama u taksiju“ jedina je kampanja iz regiona bivše Jugoslavije koja je uvrštena u finale ovog uglednog festivala u kategoriji Društveni mediji i viralni marketing.

Kampanju je osmisio i realizovao kreativni tima agencije McCann Beograd za Jugoslovensko dramsko pozorište (JDP) u okviru repozicioniranja i osvežavanja imidža jednog od naših najuglednijih pozorišta.

„Ovo priznanje nam imponuje uzimajući u obzir veliku internacionalnu konkurenciju i činjenicu da smo jedina agencija iz šireg regiona koja je ušla u finale ovog prestižnog festivala – možda i najznačajnijeg svetskog kreativnog advertajzing festivala, pored onog u Kanu“, kaže Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd i dodaje: “Pre dve godine kao član žirija ovog festivala imao sam priliku da se uverim u kvalitet i broj prijavljenih radova, koji je, slobodno mogu reći – fantastičan. Činjenica da je jedna naša kampanja prepoznata u takvoj konkurenciji priznanje je ne samo za kreativni rad naše agencije i klijenta, već i je i priznanje za kreativnu industriju naše zemlje”.

Kampanja „Drama u taksiju“ pored velikog odjeka i pozitivnih utisaka u javnosti i nagrada na domaćim festivalima, imala je uspehe na regionalnoj i internacionalnoj festivalskoj sceni, o čemu govore nagrada SoMoBorac za viralni block buster na Weekend Media Festivalu u Rovinju, nagrade Zlatni i Srebrni bubanj na regionalnom festivalu Golden Drum u Portorožu, kao i učešće u finalu AdCup festivala.

Njujorški festival kreativnosti u oglašavanju jedan je od najstarijih i najprestižnijih festivala na svetu, koji nagrađuje najbolje svetske kampanje još od 1957. godine. Ovaj festival predstavlja presek najboljih dostignuća i kreativnosti u oblasti advertajzinga. Žiri festivala čine najznačajniji stučnjaci kreativne industrije u svetu. Ovogodišnji festival biće održan krajem maja meseca i pored takmičarskog dela po kategorijama, biće održane i konferencije, predavanja, panel diskusije, izložbe radova učesnika, itd.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!