Počelo odbrojavanje. Nekoliko nedelja deli nas od dolaska vrhunskih stručnjaka iz oblasti prodaje kompanija Raiffeisen Bank International London, Philips Global, e bay Europe, Sony Ericsson Global, Google, Xerox Nordic u Beograd, a koji će pokazati kako i u vremenima svetske ekonomske krize i recesije postižu neverovatne rezultate i profit, ali i razmeniti iskustva na događaju „The Sales experience“, koji će se održati 7. maja ove godine u hotelu Zira.
„U doba jedne od najvećih svetskih ekonomskih kriza koja je ostavila velike posledice, važno je da se prilagodimo novim okolnostima, da budemo aktivni i ujedinjeni u nastojanjima da pronađemo i realizujemo strategije čija će implementacija rezultirati povećanjem profita. Događaj „Sales experience“ doprineće da se svi zajedno okupimo i razmenimo dosadašnja iskustva. Nestrpljivo iščekujem susret sa stručnjacima iz Srbije. Podržavam ovakve događaje, jer šalju globalno poruku o velikoj pokretačkoj inicijativi Beograda da i u vremenima krize nastoji da nađe najbolja rešenja za povećanje prodaje i doprinose da se Srbija brendira kao aktivni učesnik na mapi globalnih dešavanja“, izjavio je Džon Rej, predstavnik odeljenja prodaje, kompanije Google.
Agencija The P. World glavni organizator događaja „The Sales Experience“, domaćim stručnjacima predstavlja još jednu u nizu, razmenu znanja u jednoj od najbitnijih oblasti poslovanja kompanija današnjice – oblasti prodaje. Ovaj interaktivni događaj pomoći će vam da pobedite konkurenciju i istaknete svoju poziciju lidera, navodi se u saopštenju organizatora. „Тhe Sales Experience“ će u toku jednodnevnih interaktivnih predavanja, vežbi i diskusija, razmeniti sa domaćim ekspertima saznanja u vezi sa najrazličitijim pitanjima u oblasti „prodaje“. Kako da postanete tržišni lider kroz impelementaciju prave strategije prodaje; analiza poslednjih trendova u oblasti prodaje; osiguravanje pozitivnog ROI-a u toku kreiranja veće prodaje; efektivni načini da pobedite konkurenciju i postanete lider na tržištu – samo su neke od tema koje će biti otvorene na konferenciji „The Sales experience“.
„Sektor prodaje ima ključnu ulogu, posebno u vreme jedne od najvećih ekonomskih kriza koje svet pamti. Zato smo odlučili da organizujemo događaj koji će okupiti vrhunske svetske stručnjake u oblasti prodaje, koji i u vreme najveće recesije omogućavaju sjajan profit svojim kompanijama primenjujući svoja iskustva i kreiraju neverovatne strategije prodaje. Upravo oni dokazaće da 2012. može postati godina o kojoj ste sanjali, ali samo ako ste imali pravu strategiju prodaje i ako ste je implementirali na pravi način”, rekao je Kosta Petrov, generalni direktor agencije „The P. World“.
„Тhe Sales experience“ podržali su ekskluzivni medijski prijatelj projekta – dnevne novine Press; Medijski prijatelji projekta: Marketing mreža, Profit, Infostud, Biznis i finansije, WebGazda doo – Zepter Digital Media, E kapija, Radio 3, Na dlanu.com, Hit music FM, Market network, Belgrade in your pocket, Belgrade info box, Informativni servis IT Događaji.
Za više informacija u vezi sa „The Sales experience“, posetite www.thepworld.com.
Jas Dragan Vangelovski, dolzim iz R.Makedonije. Radi u razvoj preduzeca. Moze te mi reci koja je cena ovog seminara.
Pozdrav,
Draga Vangelovski