REGION – Hrvatska digitalna agencija Brlog pokrenula je kampanju „Izgubljena stranica“ za Hrvatsku gorsku službu spašavanja (GSS). Ideja kampanje je podstaknuti što veći broj vlasnika internet stranica u Hrvatskoj da doniraju svoju tzv. “Error 404” ili “izgubljenu stranicu” GSS-u, koja se javlja kada se izgubimo u virtualnom svetu, i time na simboličan način podrže one koji daju sve od sebe volontirajući da bi pronašli ljude izgubljene u nepristupačnim podnebljima stvarnog sveta.
„Svi smo se bar jednom izgubili na internetu, ali to ne predstavlja nikakvu paniku u poređenju sa situacijom kad se izgubimo u krševitim planinama ili gustoj šumi. Ovom mini kampanjom želimo podsetiti na predanost i dobru volju onih koji nam pritom uskaču u pomoć“, kaže Tonči Klarić, kreativni direktor digitalne agencije Brlog.
Reč je o kampanji bez određenog veka trajanja, a njen cilj je pre svega osvestiti javnost o vrednosti i naporima GSS-a. Uključivanje u kampanju je vrlo jednostavno, a može svakom vlasniku web stranice ili osobi zaduženoj za njihovo održavanje oduzeti svega nekoliko trenutaka: Potrebno je na postojeću “Error 404” stranicu ubaciti ovu liniju koda prije taga:
Na “Error 404” stranici tada se pojavi vizual koji podseća sve „izgubljene“ na nekoj web stranici da u sličnim situacijama u realnom svetu mogu računati na GSS. Informacije o kampanji možete podeliti i na društvenim mrežama koristeći hashtag #GSS404.