REGION – Društvo za marketing Slovenije, po peti put za redom, nagradilo je sinoć najbolje projekte iz oblasti sponzorstva i marketinga u sportu.
Za nagrade se u pet kategorija takmičile su se kompanije, sportska udruženja, agencije i mediji iz Adriatic regiona sa projektima koji povezuju sportske sadržaje sa marketinško-komunikacijskim aktivnostima. Za SPORTO nagrade je prijavljeno 38 projekata iz celog regiona, a nagrade su osvojili sledeći projenti:
- U kategoriji SPORTO SPONSORSHIP AWARD dobitnik je TOGETHER IN A BATTLE: PARALYMPIC ATHLETES AND LIDL SLOVENIJA, agencije OMD Slovenija, ZŠIS – POK, Fabulatorij, Mediodrom;
- U kategoriji SPORTO ENDORSEMENT AWARD nagrada je pripala projektu SMOOTH BANKING, Nova KBM, agencija Pristop;
- U kategoriji SPORT RIGHTSHOLDER AWARD nagrada je pripala projektu SLOVENE RIO 2016, OK Slovenije;
- U kategoriji SPORTO MEDIA AWARD nagradu je osvojila kampanja BEST MOUNTAIN HUT 2016 (Siol.net);
- U kategoriji SPORTO DIGITAL AWARD nagrada je pripala projektu PRIJAFFISE – IT’S IMPORTANT TO TAKE PART!, Jaffa Crvenka i OK Srbije.
Međunarodni žiri činili su Saša Ćirić (Marketing i R&D Director, Frikom), Toby Hester (Head Coach & CEO, Sponsorship Coach), Darko Ivančević (Marketing Director, Zagrebačka pivovara), Mitja Jereb (Strategy Director, Renderspace), Niko Kušar (Vođa Službe za tržišno komuniciranje, Telekom Slovenije), Uroš Stanić (Marketing Manager, HNK Rijeka) i Špela Žorž (Managing Director, Grey Ljubljana).
Više informacija pronađite na sajtu http://sporto.si/