REGION – Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum završen je 23. septembra svečanom dodelom nagrada koju je omogućio Mastercard. Festival je nakon dve godine održan uživo, ove godine prvi put na Weekend Media Festivalu. Agencija godine je već treću godinu zaredom Publicis Italija, pa je tako doprinela ukupnom uspehu agencijske mreže Publicis koja je sa najviše bodova proglašena Agencijskom mrežom godine.
Veliku nagradu za najbolji brend dobio je Heineken. Eoin Sherry, kreativni direktor u Publicis Italija, za kampanju The Night is Young, dobio je prestižno priznanje za kreativnog direktora godine.
Titula Nezavisne agencije godine pripala je mađarskoj agenciji White Rabbit Budapest.
Golden Drum je ove godine prvi put dodelio dve nove nagrade i to za Produkcijsku agenciju godine i Digitalnu agenciju godine. Produkcijska agencija godine je grčka agencija Good People, Digitalna agencija godine je izraelska agencija DIBOOR.
Najuspešniji rad u regiji Adriatik je rad Beestro, hrvatske agencije Imago Ogilvy, koja je za njega dobila posebnu nagradu Adriatik agencija godine.
Galeriji slavnih, odabranoj grupi kreativnih vizionara, koji su nadahnjivali i najviše uticali na svet kreativne industrije kakvog poznajemo, pridružio se Jorg Riommi, glavni kreativni direktor Publicis Groupe CEE.
Za najbolje kreativno rešenje briefa Takmičenje za mlade kreativce, kojeg podržava Slovenska turistička organizacija, pod naslovom “Hej ti, postani budućnost turizma!”, poglašen je rad Intergalactic Tourism. Anna Floarea i Mario Francisco iz Rumunije su za svoju kreativnost dobili nagradu od 1.000 EUR.
Pregled nagrađenih radova: https://goldendrum.com/showcase