E-commerce asocijacija Srbije je treću godinu za redom, sa svojim partnerima, organizovala prestižnu dodelu nagrada HOT SPOT ECOMMERCE AWARDS u saradnji sa brendom Honor.
Dodeljeno je ukupno 23 nagrade kompanijama koje su doprinele napretku elektronske trgovine u Srbiji i regionu, što je sada naročito bitno jer je godina iza nas bila krizna za mnoge kompanije. Oni koji su svojim trudom doprineli boljem korisničkom iskustvu i generalnom razvoju branše zasluženo su nagrađeni. Sve pobednike po kategorijama možete videti OVDE.
Za nagrade se borilo preko 100 kompanija, koje su imale preko 200 nominacija, a tokom glasanja je prikupljeno više od 240.000 glasova.
Kategorije nagrada bile su različite i prva od njih je E-commerce Branch, za najuspešnije u različitim delatnostima. Potom, tu je E-commerce Excellence – jer vrhunski rezultati zaslužuju da budu proslavljeni. I tu je kategorija E-commerce Champion, za najbolje među najboljima, one koji inspirišu druge.
Pored glasova javnosti, ključnu ulogu u izboru pobednika je odigrao stručni žiri kome se zahvaljujemo na odvojenom vremenu i učestvovanju. Stručni žiri se sastojao od eminentnih stručnjaka iz sveta medija, biznisa, kulture i obrazovanja, a činili su ga: Jelena Bulatović, Izvršna direktorka, Srpska asocijacija menadžera; Milan Gospić, Country Manager, Microsoft;
Jelena Ristić, Direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine, Mastercard; Vladimir Đordjević, Generalni direktor za Jugoistočnu Evropu, Visa; Tatjana Radaković, Chief Digital Officer, IKEA SEE; Prof. dr Dragan Stojković, direktor Naučno-istraživačkog centra i redovni profesor Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu; Miroslav Varga, Martech specijalista, Escape Digital Agency; Tijana Maljković, Sekretar Udruženja za turizam i Udruženja za trgovinu; Aleksandar Zarić, Konsultant za međunarodne razvojne organizacije i finansijske institucije i Ronald Seeliger, President & CEO of Hemofarm Group.
Kompanije koje se bave e-trgovinom su upravo one koje nam omogućuju jednostavniji život, uštedu vremena i novca. Stoga smatramo da je važno podržati ih, a onima koji pružaju najbolje korisničko iskustvo uručiti priznanje, pre svega jer znamo šta znači biti tu za svakog kupca i šta znači ulagati svoje resurse u to da korisnik bude zadovoljan.
Ovim prilikom im čestitamo na nagradama i zahvaljujemo im se što nam iz dana u dan olakšavaju život.