Epica nagrade dodeljene su prošle nedelje na online ceremoniji, a najvećim priznanjima nagrađena su komunikacijska rešenja iz celog sveta. Epica mrežom godine za 2021. godinu proglašen je McCann Worldgroup, a Agencija godine je &Co./NoA Denmark.
Lista Grand Prix dobitnika, po kategrijama, ove godine izgleda ovako:
ODGOVORNOST: VMLY&R Istanbul – “The Rainbow Hack”, Change.org etc.
PR: BBDO Belgium – “The Breakaway”, Decathlon
DIZAJN: Wunderman Thompson Colombia – “Waterlight”, Edina Energy
DIGITAL: Wunderman Thompson Belgium – “.comdom”, Telenet
PRINT: Leo Burnett UK – “Lights On”, McDonald’s
FILM: Riff Raff Films, UK – “Festive”, Burberry i &Co./NoA, Denmark – “Helmet Has Always Been A Good Idea”, Danish Road Safety Council
ALTERNATIVE: Wunderman Thompson UK – “The Homeless Bank Account”, HSBC
Epica je ove godina primila 3.184 prijava iz 64 zemalje, a najviše prijava stiglo je iz Amerike i Nemačke.
Francuska je najuspešnija na rang listi država sa 40 nagrađenih projekata, uključujući 11 zlata, a slede ih Velika Britanija sa 36 nagrađenih projekta. Sve detalje o dobitnicima možete pronaći na sajtu www.epica-awards.com.
Ponosni smo što je i ove godine Marketing mreža, učešćem u Epica žiriju, doprinela izboru najboljih kampanja u 2021. godini.