Povodom obeležavanja svog 30. rođendana i završetka petog po redu festivala Effie Awards Serbia, Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (IAA Serbian Chapter) okupilo je na proslavi preko dve stotine istaknutih stručnjaka iz oblasti marketinških komunikacija.
Svečanost, u organizaciji IAA Serbian Chapter, održana je na Košarkaškim terenima „Crvena zvezda“, na Kalemegdanu, a prisutni su imali priliku da se podsete najvažnijih postignuća IAA tokom tri decenije postojanja, kao i da čuju ko su ovogodišnji dobitnici prestižnih Effie nagrada. Goste su pozdravili predsednik udruženja Anđelko Trpković (CEO Adriatic, Publicis Groupe), predsednica Organizacionog odbora Effie Awards Serbia Jelena Čađenović (Brand, Insights and Experience Management Director, A1 Srbija) i predsednica žirija Effie Awards Serbia Nataša Đurđević, nakon čega su dodeljeni Effie trofeji najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu 1. januar – 31. decembar 2021.
Ove godine dodeljena su dva srebrna i tri bronzana trofeja. Srebrni Effie dobili su kampanje: u kategoriji Internet i telekomunikacije kampanja „Srećna mi NovA1“ koju je za klijenta A1 Srbija realizovala agencija Leo Burnett u saradnji sa agencijama partnerima Baš Čelik, OMD Srbija, Fullhouse Ogilvy, dok je u kategoriji Pozitivna promena, društveno dobro srebro dobila kampanja „Nesalomivi“ Hemofarm fondacije kreirana od strane New Moment New Ideas Company i realizovana u saradnji sa agencijom partnerom Alma Quattro.
Bronzanim priznanjima nagrađene su tri kampanje:
– u kategoriji Internet i telekomunikacije „Launch campaign“ klijenta A1 Srbija i agencije Leo Burnett realizovane u saradnji sa agencijama partnerima Baš Čelik, OMD, Fullhouse Ogilvy, Executive Group;
– u kategoriji Medijska inovacija kampanja „Samo probaj – i oseti Joy“ brenda Next Joy The Coca-Cola Company Srbija i McCann Beograd (partnerske agencije UM Beograd, Represent Communications, Tuna Fish Studio, Žiška); i,
– u kategoriji Pozitivne promene – raznolikost, jednakost i inkluzija kampanja „Jednakost dolazi iz kuće“ brend Plazma koncerna Bambi i agencije Communis uz saradnju sa partnerskim agencijama United Moment, Universal Media.