U Domu omladine Beograda sinoć su završeni Dani UEPS-a, a stručni žiri Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS), koji čine istaknuti stručnjaci marketinške struke, dodelio je priznanja autorima najboljih kreativnih ostvarenja iz oblasti marketinga.
Gran Pri je osvojila kampanja Sigurne kuće agencije Saatchi&Saatchi, rađena za Fond B92. Zlatna priznanja u svojim kategorijama, između ostalih, osvojile su kampanje: Frutabela, Rajfajzen – keš kredit, Pluća grada, Knjaz Miloš Remiks i Izložba 4 mačora. Za najbolji TV spot proglašen je Telekom – Bezbednost u saobraćaju, zlatno priznanje za seriju radio spotova osvojio je Čipsi – Brakus, a zlato za najbolji print pripalo je radu Arhipelag: Čovek-knjiga. Najviše priznanja osvojile su agencije New Moment, McCann, Communis i Saatchi&Saatchi.
Tradicionalna UEPS-ova nagrada za životno delo dodeljena je Dejanu Bojoviću Bojketu, kreativnom direktoru Publicis Grupe Srbija, na predlog Kluba laureata kojeg čine dobitnici ovog priznannj iz prethodnih godina. Priznanje „Dragan Sakan – New Idea“ za inovativno razmišljanje u tržišnim komunikacijama dobio je Veljko Golubović, kreativni direktor agencije Saatchi&Saatchi.
Za najbolji plakat, urađen na temu „50 godina Doma omladine Beograda“, proglašen je rad mladog dizajnera Miljana Ristića. Drugo mesto osvojila je Martina Milošević, a treće Marko Brkić. Priznanja su im uručili Marko Stojanović, v. d. direktora Doma omladine Beograda, i Slavimir Stojanović, predsednik žirija. Pobedniku je pripala vredna nagrada firme OSA računarski inženjering – softverski paket Autodesk Education Master Suite, upravo namenjen studentima dizajna jer ih uvodi u praksu digitalnog modelovanja.
Pre svečane dodele nagrada, održana je specijalana prezentacija laureata, jednog od naših najpoznatijih kompozitora dobitnika UEPS-ove nagrade za životno delo, Zorana Simjanovića. Predavanjem pod nazivom „Reklame se ne prave (i ne čuvaju) same“, podsetio nas je na obavezu čuvanja kreativnih dela i iz oblasti propagande, kao dela našeg kulturnog nasleđa.
Članove Žirija za dodelu ovogodišnjih UEPS priznanja činili su istaknuti predstavnici struke, a između ostalih i Ivana Parčetić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.
Foto: Ivana Todorović