Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Dobro, staro pismo!

Možda oko društvenih mreža vlada pomama i sav “hajp”, ali mejlovi su ipak najpopularniji vid Internet komunikacije, pokazala je najnovija nezavisna studija istraživačke firme “Ipsos”, piše sajt Mešabl. Anketa, koja je obavljena na 19,216 punoletnih građana u 24 različite države prošlog meseca, otkrila je da 85 odsto internet populacije koristi imejl, dok društvene mreže daleko zaostaju, sa 62 odsto.
Keren Gotfrid, menadžer “Ipsosa”, kaže da nije iznenađena. – Ako razmislite malo dublje o ovoj problematici, internet je prvo korišćen za slanje elektronske pošte koja se inače piše od kako postoji civilizacija, pa ne bi trebalo da iznenadi to što se ova tehnologija i dalje koristi. Ali činjenica da većina ljudi koristi internet za društvene mreže je promena paradigme, jer nema svoj ekvivalent u “oflajn” svetu – kaže ona.
Kako ljudi koriste internet varira od zemlje do zemlje. U Mađarskoj, 94 odsto ljudi koristi mejl, dok to isto u Saudijskoj Arabiji radi smo 46 odsto. Preko osamdeset i tri odsto internet populacije Indonezije globalnu mrežu koristi za pristupanje društvenim medijima, a taj odstotak je takođe visok i u Argentini (76%), Rusiji (75%) i Južnoj Africi (73%), dok je nizak u Japanu (35%) i Saudijskoj Arabiji (42%). Amerika je u okviru svetskog proseka – 61 odsto. Pored mejla i društvenih mreža, još jedna od primarnih upotreba interneta je “Voice-Over-IP“. Uopšteno gledano, VOIP koristi 14 odsto ljudi na planeti, a ovaj procenat je značajno veći u Rusiji (36%), Turskoj (32%) i Indiji (25%). Najniži je u Brazilu, Francuskoj i Americi, gde je postotak od četiri od šest. Ovi podaci su posebno zanimljivi u svetlu pokušaja i Fejsbuka i Gugla da naprave imejl tehnologiju nove generacije. Gugl je 2009. godine izbacio Gugl Vejv koji je predstavio kao upravo to, ali je avgusta prošle najavio gašenje projekta, jer se nije materijalizovao. U međuvremenu, Fejsbuk je lansirao “moderni sistem slanja poruka“, koji bi trebalo da zameni tradicionalni mejl kod korisnika koji preferiraju SMS i njihovu društvenu mrežu.

Izvor: Telegraf.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!