REGION – Poznati Fructal sokovi od sada u novom, retro ruhu. Dizajn potpisuje slovenačka agencija Pristop.
Prošlo je čak 79 godina od trenutka kada je pet radnika započelo priču o Fructalu u napuštenoj fabrici tekstila. Od tada su brojna različita pakovanja krasila stolove na skoro svakoj porodičnoj proslavi.
„Reinterpretirali smo i redefinisali sve najvažnije vizuelne elemente karakteristične za originalno pakovanje: Fructalov logo u obliku kišobrana, smele i istaknute boje, retro linije i tipičnu fotografiju voća“, navodi se na LinkedIn stranici agencije Pristop.
Ovo vizuelno „renoviranje“ propratila je sveobuhvatna komunikacijska kampanja pod sloganom „Dobra vremena nikada ne izlaze iz mode.“
Direktor ispred klijenta: Sanja Likar
Rukovodilac projekta: Ivana Laharnar
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Umetnički direktor: Barbara Podlogar
Dizajner: Urban Zotel
Strateg: Katja Sever
Strateg sadržaja: Blaž Jarc