today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dobra komunikacija – održiva komunikacija!

Vanja Vagić, Coprorate Affairs Manager u kompaniji Mars BBA, specijalno za Marketing mrežu govori o održivoj komunikaciji i koliko je kvalitetna komunikacija važna za brend.

Koliko je, po Vašem mišljenju, značajna komunikacija za kompanije i brendove pozicionirane širom planete?
Mnogi svetski brendovi svoj ugled, reputaciju i poziciju globalnog lidera temelje upravo na građenju odnosa – na komunikaciji sa potrošačima, sa zaposlenima i saradnicima u svom lancu ma gde oni bili. Kontinenti i granice, posebno danas, nisu više prepreka kontinuiranoj i pravovremenoj komunikaciji. Odavno smo izašli iz perioda, da ne kažem prošlog veka, kada je jednosmerno plasiranje informacija o proizvodu prodavalo isti.

Smatrate li da komunikacija mora biti u osnovi ispravnog poslovanja?
Duga tradicija postojanja i liderska pozicija jedne kompanije/brenda, ne znače i to da im je u svakom trenutku ostanak na tržištu osiguran, da apsolutno imaju sve kredite koji im daju taj luksuz da ne ulažu nikakve dodatne napore, da ne osluškuju svet oko sebe i odgovore na zahteve sve kompleksnijeg okruženja. Zato dobra komunikacija mora biti u osnovi ispravnog poslovanja. Jer, i kada NE komuniciramo, u današenje digitalno doba drugi će to učiniti ZA ili PROTIV nas.

Ako me pitate šta podrazumeva dobra komunikacija kompanije i ko je na drugoj strani tog dvosmernog puta, reći ću da su to: zaposleni, partneri i saradnici u lancu snabdevanja , potrošači, lokalne i globalne zajednice u kojima poslujemo, mediji, najšira javnost. Mi, recimo, svoje poslovanje temeljimo na 5 principa (kvalitet, odgovornost, uzajamnost, efikasnost i sloboda) od kojih ne odstupamo već više od 100 godina, od osnivanja kompanije i koji drže na okupu saradnike širom sveta. Kada kažem saradnici, mislim na zaposlene i u tome je ključ naše dobre komunikacije – zaposleni se ne samo nazivaju, već i tretiraju kao saradnici, što znači da imamo slobodu da budemo proaktivni, kreativni, ali isto tako i odgovorni za ono što radimo. A radimo efikasno, vodeći računa o uzajamnim benefitima.

Šta za vas predstavlja komunikacijski izazov?
Ono što bih možda izdvojila, kao veliki izazov danas jeste efikasna održiva komunikacija (sustainable communication) misleći prevashodno na izazove poslovanja u skladu sa principima održivog razvoja. Svest o sopstvenom uticaju na okruženje mora postojati kod pojedinaca i kod korporacija podjednako. Jer, na kraju krajeva kompaniju čine ljudi. Verujem da je većina kompanija danas svesna značaja poslovanja usklađenog sa principima održivog razvoja i da nastoje da iskomuniciraju napore koje čine u ovom domenu, imajući u vidu da to umnogome utiče na njihovu reputaciju u najširoj javnosti i među ključnim interesnim grupama. Pojednako je važno i da kompanije tu svest šire dalje putem svojih brendova prema potrošačima. Izdvojila bih kao primer kampanju Fans of the Wind gde naše čuvene čokoladne maskote govore o načinu na koji se odvija njihova proizvodnja danas – putem obnovljivih izvora energije zadovoljavaju potrebe današnjice i misle na održivu budućnost.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!