today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Do you Meme?

Svet je mesto gde se informacije ponašaju kao ljudski geni i ideje – replikuju se, mutiraju i evoluiraju. Internet je prostor u kojem pojmovi iz realnog sveta, podvrgnuti dominantnim trendovima u social media komunikaciji, dobijaju novo značenje.

Proizvod procesa preinačenja pojmova u prostoru Interneta je mim. Mim je pojam saopšten jezikom Interneta. Definišu ga:
1. Značenje pojma u kulturološkom kontekstu;
2. Audio-vizuelna oznaka;
3. Ironično-sarkastična reinterpretacija.

Izvor: Instagram profil https://www.instagram.com/negujmosrbski/

Osobine mimova:
– Mim je identifikaciona kategorija – različite publike reaguju na različite mimove, u odnosu na temu koju mim obrađuje.
– Mim je znak raspoznavanja – budući da saopštava stav, mim oko sebe okuplja sličnomišljenike (ne samo istomišljenike).
– Mim je efektan format za indirektno isporučivanje empatije između „ljudi“ koji komuniciraju mimove – kao sud oko kog se nekolicina slaže, mim je kohezivni agens online komunikacije.
– Mim je „igra koja okuplja decu“ – mim je kao plastelin, jer poseduje neograničen broj mogućnosti remodelovanja.
– Mim u sebe integriše meta-poruku: „Ovo je poznato, a ne čudno“ – mim često izgleda autistično i odbojno, ali njegovo značenje može gađati „pravo u metu“.
– Mim pomaže ljudima da saopšte istinu – neke reči i mišljenja ne smeju biti izrečena u neposrednoj komunikaciji. Mimovi su dovoljno hermetični i u isto vreme dovoljno eksplicitni da saopšte istinu i ostave prostora za selektivno tumačenje svih prisutnih.

Zanatlije mim-komunikacije u regionalnim okvirima jesu Neguj mo srbski jezik.

Ako Neguj mo oko sebe i svojih sadržaja okuplja više od 320.000 korisnika Fejsbuka i malo manje korisnika Instagrama, da li je to jasan indikator da znatan broj social media persona govori jezikom Internet mimova?

Da li bi brendovi trebalo da nauče govoriti jezik Internet mimova?

Za Marketing mrežu tekst napisao: Marko Jovanović, Digital Strateg, LUNA TBWA Beograd

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,33 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!