Kompanija Philips lansirala je novu Muligroomers kampanju, višenamenski trimer za dlačice na licu, kosi i telu.
U videu se može videti na koje načine se može koristiti novi Multigroomer, od brijanja leđa i intimne zone do uklanjanja dlačica iz nosa, a sve pod sloganom da je uređaj za svako telo i za svakoga.
„Želeli smo da pokažemo pun potencijal uređaja i da ukažemo na to da je očigledan izbor za sve moderne potrebe uređivanja dlačica – za svakog muškarca – i sve tipove dlačica. Svako ima neku svoju rutinu ali i potrebu za uklanjanjem dlačica. Kroz demonstraciju različitih tipova muškaraca, sa različitim preferencijama i potrebama, uspeli smo da pokažemo na koji način vam višenamenski trimer pomaže u savladavanju grooming izazova i na koji način možete da kontrolišete svoj izgled, od glave do pete – bez obzira na raspoloženje, oblik tela ili trend izgleda koji vas inspiriše“, ističe Aleksandra Stajić, Consumer Marketing Menadžer brenda Philips za Srbiju.