Direct Media United Solutions odlučivanje zasnovano na marketing podacima podiže na viši nivo, a timu iskusnim medijskih stručnjaka pridružio se tim marketing i data stratega, saopštila je ova agencija.
Osim Marijane Agić-Molnar, novog CEO-a Direct Media, koja je na tržištu podataka prisutna duži niz godina, rukovodeći Adriatic regijom kompanije GfK, tu su i Goran Tintor, Miodrag Vujinović, Dušan Dingarac, Darko Blagojević i Vesna Škaro-Petrić. Uključivanjem iskusnog tima sa dugogodišnjim karijerama u industriji podataka, Direct Media United Solutions od sada je u mogućnosti da svojim klijentima donošenje odluka zasnovano na marketing podacima podigne na novi nivo. U pitanju je potpuno nova usluga koju druge agencije na našem tržištu nemaju, a koja će klijentima pomoći da bolje iskoriste podatke kojima raspolažu i budu efikasniji u svojim marketing aktivnostima.
Više detalja pročitajte ovde.