O digitalnom marketingu i ulozi društvenih mreža u marketingu priča se nekoliko godina unazad. Ali – da li zaista koristimo digitalno okruženje i nove tehnologije na najbolji mogući način?Verovatno da ne. Verovatno se još uvek o tome dosta govori, a nedovoljno uradi. Zato će implementacija digitalnog marketinga biti jedan od najvećih izazova u godinama koje su pred nama.
Takođe, fokus segmenta 3. Marketing Summita u Beogradu „Digital je svuda“ biće da kroz domaće i svetske primere pokaže kako je moguće efikasno koristiti digital za postizanje komunikacijskih i prodajnih ciljeva. Maksimalno koristiti digital znači menjati i sam marketing – kulturu i način rada. Na primerima ćemo videti najčešće greške koje brendovi prave u digitalnom marketingu. Videćemo kako transformisati marketing da bi bolje iskoristili prednosti digitalnog sveta.
Najveći izazovi digitalnog marketinga nisu nove društvene mreže čije nazive ne možete da zapamtite, a još manje da razumete kako se koriste. Najveći izazov je u promeni načina rada marketinga. Od lovaca, koji su nekoliko puta godišnje išli u lov sa velikim ATL/BTL&Digital kampanjama, danas su nam više nego ikad potrebni vredni i marljivi ratari koji će svakodnevno negovati, zalivati i okopavati vašu digitalnu komunikaciju.
Ovaj segment konferencije biće interesantan svima koji žele efikasnije da iskoriste digitalni marketing, kao i za one koji su svesni da treba da dobiju još više od ovog kanala komunikacije.
Svoja iskustva i primere dobre poslovne prakse u domenu digitalnog marketinga sa učesnicima će podeliti:
- Marin Šimurina (managing director, Grey): Izbegnite najčešće greške koje kompanije prave u digitalnom marketingu
- Vladimir Zarić (head of digital, Leo Burnet): Od oglašivača do izdavača – Operativna transformacija marketinga.