SVET – Dentsu Aegis Network u procesu je rebrendiranja u nameri da pojednostavi svoju ponudu ka klijentima. Njihov novi naziv biće Dentsu International.
Dentsu Aegis Network je rezultat pet milijardi dolara vrednog spajanja Dentsua sa kompanijom Aegis Media 2012. godine koje je obuhvatilo devet velikih agencijskih brendova: Carat, Dentsu X, iProspect, Isobar, DentsuMcgarryBowen, Merkle, MKTG, Vizeum i Posterscope. Grupaciju su podržale i druge specijalizovane agencije poput 360i, Gyro, Story Lab i drugih.
Wendy Clark, nekadašnja globalna direktorka agencijske mreže DDB, ovog meseca preuzela je istu funkciju u Dentsu Aegis Network. U grupaciji je došlo do značajnih internih promena, uključujući i reorganizaciju rukovodstva. Dentsu grupacija angažovala je i Christinu Pyle, nekadašnju direktorku agencije Time’s Up Advertising, kao njihovu glavnu direktorku kapitala.
Cilj pojednostavljivanja poslovanja Dentsua jeste pomoći klijentima da lakše pronađu potrebnu uslugu u njihovoj ponudi. Brendiranje Dentsu International planirano je krajem godine.