Specijalizovana agencija za planiranje i zakup medijskog prostora Universal Media Beograd (UM Beograd) započela je saradnju sa novim klijentom, kompanijom Delhaize Serbia.
Nakon tenderskog postupka koji je vođen od strane kompanije Delhaize Serbia i međunarodne medijske revizorske kuće Ebiquty, a u jakoj konkurenciji, najbolje je ocenjena agencija UM Beograd zbog potpunog razumevanja kategorije poslovanja, konkurentnih uslova medijskog zakupa, strateškog pristupa oglašavanju i širokog dijapazona najraznovrsnijih usluga, znanja i alata za sofisticirano medijsko planiranje i merenje učinka, koje agencija UM Beograd poseduje zahvaljujući članstvu u Interpublic Group, jednoj od najvećih multinacionalnih komunikacionih kompanija.
Tim povodom, Biljana Kolaković, direktorka agencije UM Beograd, izjavila je: „Izuzetno smo srećni što smo dobili priliku da radimo sa najvećim maloprodajnim lancem u našoj zemlji, koji je deo jedne od najznačajnijih međunarodnih trgovinskih kompanija. Maxi, Tempo i Shop&Go su brendovi koji su dobro poznati kupcima i na nama je veoma odgovoran zadatak da budemo deo procesa koji će raditi na održavanju te pozicije, ali i da damo svoj doprinos da se svakoga dana baza lojalnih kupaca uvećava.”
