„Da se smrzneš od sreće“ kada potrošači pokažu koliko vole Bananicu!

U martu ove godine, kompanija Atlantic Štark lansirala je Ledenu Bananicu, veliku inovaciju u segmentu barova i neočekivanu nadogradnju ovog kultnog brenda.

Početak kampanje obeležila je dozirana komunikacija fokusirana na predstavljanje novog proizvoda koji se prvih mesec dana mogao pronaći samo o odabranim Mercator i Ja volim Štark radnjama. I pored toga, kampanja je za vrlo kratko vreme izazvala do sada nezapamćene reakcije potrošača.

Ključna poruka i noseći slogan kampanje „Da se smrzneš od sreće“, vešto su osmišljeni od strane agencije Popular, tako da se naslone na postojeću komunikaciju brenda Bananica, ali da ujedno naglase osvežavajuća svojstva Ledene Bananice koja je kreirana za letnji period. Kako je primarni cilj kampanje bilo privlačenje mlađe populacije koja od brendova zahteva inovacije i dinamičnost, aktivnosti su bile primarno fokusirane na digital kanale – objave na društvenim mrežama, kreiranje oglasa i banera, kao i influencer marketing.

Ono što je specifično, jeste da je sama kampanja menjana u hodu, imajući u vidu da je planiranu teaser fazu preduhitrila, lavina emotivnih reakcije na društvenim mrežama, koja je pokazala koliko potrošači vole i lično doživljavaju svaku promenu na brendu Bananica. Pravovremena reakcija digital agencije Degordian i duhovit odgovor kompanije, doveli su do promene situacije u korist Ledene Bananice i izazvali mnoštvo pohvala na račun dizajna i ukusa proizvoda. Veliko početno interesovanje za Ledenom Bananicom pokazalo se kao idealan trenutak za otvaranje naloga na Tik Tok-u, mreži koja je izuzetno popularna među mladima. Kroz saradnju sa influenserima promovisan je novi nalog Ledene koji je za samo par dana dostigao veliki broj pregleda, lajkova i komentara. Tokom trajanja kampanje uočen je trend rasta pri interakciji sa fanovima, koji je doveo do sada nezapamćenih rezultata. Tako je broj lajkova na Facebook-u tokom trajanja kampanje porastao za gotovo 200 odsto, a na Instagramu za impresivnih 596 procenata. Zahvaljujući oglasima, poruka kampanje je dosegla do još većeg broja ljudi, u proseku 840.797, i to samo tokom marta.

Da je ova kampanja imala veliki uticaj na izbor potrošača, govore i rezultati istraživanja agencije Nielsen koji pokazuju da je Ledena već zauzela svoje mesto na tržištu (value market share YTD 1,4%), porast svih brend parametara, a naročito atributa u domenu modernosti i inovativnosti, u odnosu na prethodnu godinu kao i uticaj na rast prodaje čitavog brenda Bananica koji beleži rekordnu volumensku prodaju +40%.

„Veoma smo ponosni na činjenicu da je kampanja za Ledenu Bananicu za veoma kratko vreme naišla na brojne pozitivne komentare potrošača, čemu je doprinela i naša spremnost da se prilagođavamo reakcijama publike. Veliko interesovanje koje je izazvala Ledena dovelo je do toga da ovaj proizvod, koji je bio planiran kao letnja limited edition inovacija, zapravo postane deo našeg standardnog asortimana za ovu godinu“, istakla je Milica Gajić, senior menadžer za razvoj brenda Bananica i inovacije kompanije Atlantic Štark.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari