Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Da niste premladi za takve stvari!?

Belgijska agencija „Duval Gvilam“ opet je ispunila cilj i pomoću kontroverzne reklame skrenula pažnju na savetovalište za roditelje „De Opvoedingslijn“. Tvorci reklame poslužili su se formom skrivene kamere, a „žrtve“ su uverili da neko ima seks u javnom WC-u. Spot, koji je napravljen u vidu skrivene reklame, prikazuje žene u javnom WC-u koje su nemalo iznenađene glasnim stenjanjem iz jedne od kabina.
Iznenađenju tu nije kraj, jer u jednom momentu iz kabine izlaze dečak i devojčica. Vidno zbunjena žena ih pita „da nisu premladi za takve stvari“. „Nije uvek lako odgajati decu, zato je tu „Opvoedingslijn“, telefonsko savetovalište za roditelje“, poruka je koja se emituje na kraju reklame.

Izvor: S media

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!