SVET – Novo Gallupovo istraživanje pokazalo je da oglašavanje na društvenim mrežama nije ni upola uspešno koliko to divovi te industrije, Facebook i Twitter, vole da prikazuju.
Prema Gallupovim rezultatima koji su objavljeni u ponedjeljak, samo pet odsto Amerikanaca smatra da društveni mediji imaju velik uticaj na odabir artikala koje kupuju. Zapravo, 62 odsto, odnosno 18 hiljada ispitanika koji su učestvovali u istraživanju, izjavilo je kako oglašavanje na društvenim mrežama nema nikakav uticaj na njihove konzumentske navike.
Gallup sugeriše da na kupce u znatno većoj meri utiče ‘offline’ kontakt s reklamama i brendovima, nego online targetiranje. Prema istraživanju, Amerikanci na društvene mreže dolaze radi interakcije s prijateljima, a reklame u suštini ignorišu. Ti kanali oglašavanja ne motivišu kupce da isprobaju neki brend ili da preporuče drugima, navodi se u izveštaju.
Problem s Gallupovim istraživanjima jeste da su bazirani na odgovorima kupaca ispitanika, a ne na stvarnim ponašanjima pa je tako moguće da reklame zapravo utiču na ponašanja kupaca bez da oni to uopšte primećuju.
Gallup tvrdi da bi se kompanije trebale usmeriti na zadržavanje postojećih kupaca umesto na privlačenje novih. Isto tako, smatraju da bi se trebali pozabaviti kvalitetom sadržaja koji se oglašava.
Postoji potencijal društvenih mreža koji se ne svodi nužno na prodaju, već na stvaranje zajednica s kupcima, navodi Gallup.
Izvor: Lider Press
Gomila gluposti sa Galupove strane.
Kupci će UVEK reći da nije ništa uticalo na njihovu odluku, a istina je zapravo mnogo drugačija.
Plus, uz pravilan pristup, Facebook reklame donose ogroman rezultat. Lično sam testirao kampanju koja je donela 500% ROI .
Twitter reklame još nisam probao, tako da za njih ne mogu da pričam…