Da li je moguće pomiriti navijače dva najveća fudbalska kluba u Srbiji bar oko ljubavi prema pivu – pitali su se kreativci agencije McCann Beograd. Kao odgovor na ovo pitanje nastala je kampanja „Lav derbi“ za klijenta Carlsberg Srbija.
„Raspitivali smo se po navijačkim forumima, po stadionima. Pronašli smo ono do čega je stalo grobarima i delijama. Smatrali smo da treba da osmislimo nešto više od uobičajene TV kampanje, pa smo zamolili prave navijače da nam, pred kamerama, kažu šta misle o ovoj akciji. Oni su bili iskreni, vatreni i posvećeni cilju, autentični, a iskazi spontani… I pivski derbi je mogao da počne“, rekao je za Marketing mrežu Bojan Babić, copywriter agencije McCANN Beograd.
Kampanja je komunicirana kroz oglasne TV spotove, print oglase, ali i nekoliko posebnih aplikacija na Internetu. „Pored komercijalnog, ova kampanja ima i društveni značaj, jer doprinosi smanjivanju stalnih tenzija među fudbalskim navijačima. Takođe, rezultat kampanje nije izostao, pa će tako sledećeg proleća Partizanovi navijači konačno sedeti na crno-belim stolicama, a Zvezdini fudbaleri će ići na gostovanja u pravom klupskom autobusu“, dodao je Babić.
Kampanja „Lav derbi“ agencije McCann Beograd ušla je u 25 najboljih na ovogodišnjem BalCannes-u, regionalnoj reviji kreativnosti i najboljih reklamnih agencija, a profil agencije možete pogledajti na BalCannes Yellow Pages.
Autor: Ivana Parčetić