Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Crowdsourcing: Da li struka čuje glasove u glavi?

„Crowdsourcing is the act of taking a job traditionally performed by a designated agent (usually an employee) and outsourcing it to an undefined, generally large group of people in the form of an open call.“ Jeff Howe

Kada je Džef Houv, jedan od tvoraca termina crowdsourcing, prepoznao ovaj fenomen kao evolutivni iskorak u odnosu na ustaljene outsourcing pristupe u rešavanju različitih zadataka, svakako da je uočio jednu veoma važnu činjenicu. Ubrzani razvoj tehnologije, njena sve veća dostupnost, kao i široke mogućnosti umrežavanja, u velikoj meri su uticale na našu svakodnevnicu i način na koji joj pristupamo.

Danas znamo da svaki trenutak u oflajn režimu, zahvaljujući našim navikama može dobiti svoju refleksiju u onlajn režimu, te u skladu sa tim mi više ne posmatramo globalnu mrežu kao apstraktan pojam. Ona je produžena ravan stvarnosti, prirodan nastavak prostora u kome živimo. Zato i ne treba da nas čudi što je putem aktivnosti zasnovanih na crowdsourcing principima moguće dobiti najrazličitija rešenja, bez obzira na delatnost u kojoj se primenjuju. One u svojoj osnovi predstavljaju sinergiju ljudske radoznalosti, sposobnosti imaginacije i tehnoloških dostignuća koja nam omogućuju da se izrazimo u kratkom roku, bez prostornih ograničenja.

Gledajući sa aspekta struke, gotovo na svakom koraku nailazimo na potvrde ovih navoda. Društvene mreže, mikro momenti, internet stvari, crowdfunding platforme i korisnički generisani sadržaji, samo su neki od delića slagalice koja nam dokazuje da internetu već dugo vremena ne pristupamo po potrebi, već ga živimo. Zato je bitno da u svakom trenutku razmišljamo o nekoliko važnih pitanja – u kojoj meri nam onlajn zajednica može pomoći da stvaramo bolja rešenja i unapredimo kvalitet posla kojim se bavimo? Koliko smo spremni da budemo kreativni prilikom odabira mesta na kojima ćemo joj se obratiti? Gde u stvaralačkom procesu počinje, a gde prestaje uloga onih kojima se obraćamo?

Radionica na forumu IZAZOV 2017 baviće se upravo ovim problemima. Kroz dinamičan dijalog i razmenu iskustava, nastojaćemo da zajedničkim snagama dođemo do zaključaka koji nam mogu pomoći da elemente tradicionalnog marketing miksa sagledamo u svetlu onlajn prostora, koji nas konstantno suočava sa profesionalnim izazovima na koje moramo odgovarati sa podjednakom ozbiljnošću kao što to činimo i van njega.

Autor teksta: Goran Segedinac, direktor razvojnih projekata, Headmade

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

4,67 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!