Iskustvo nam pokazuje da u takvim situacijama hitnja, brzo okupljanje hit-squad mini-tima koji će raditi na projektu, manjak vremena za osmišljavanje ideje, ključnih poruka i medija koji koristimo – često učine da se na tom projektu radi – danima.
Može li se u takvim rokovima i uslovima doći do kreativne ideje za oglas, kampanju, rečenicu, simbol ili koncept koji će nam pomoći da budemo efikasniji u radu?
Iskustvo nas takođe uči da je i to – moguće.
Radionica „Creative Idea: Shorcut“ biće organizovana kao fast brainstorming sa više grupa učesnika tokom ovogodišnjeg IZAZOVA 2017 a koji će dobiti identični brif za oblikovanje ideje na osnovu koje će se oglasno rešenje kreirati u preostalih… pedeset minuta 🙂
Brif će podrazumevati cilj oglašavanja, sažet pregled komunikacijskih poruka konkurenata, odnosno njihovih pozicija kao i consumer insight na osnovu kojeg ćemo zajedno u tom kratkom roku pokušati da dođemo do ideje brzom „navigacijom“ kroz ključna pitanja. Odgovori do kojih ćemo doći otvoriće nam spektar mogućnosti kako možemo kreirati oglasnu poruku koja će odjekivati mnogo duže nego što je – nastajala.
Ova radionica ima za cilj da pomogne učesnicima kada je potrebno da savijaju kontinuum vreme-prostor, što će im se dogoditi barem jednom u nedelji održavanja ovogodišnjeg Izazova.
Možda baš dok World Cafe radionice budu u toku.
Za Marketing mrežu tekst napisao:
Nebojša Krivokuća, kreativni direktor agencije Communis DDB Beograd