Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

COVID-19 uticao da 43% više koristimo društvene mreže nego pre krize!

SVET – Agencija We are Social i Hootsuite predstavili su dopunjen izveštaj svih ključnih statistika, podataka i indikatora ponašanja korisnika društvenih platformi, digitalnih i mobilnih kanala komunikacija širom sveta. Akcenat je stavljen na podatke na koji način je COVID-19 kriza uticala na konzulaciju medija i ponašanje na mrežama.

Čak 54% više vremena gledali smo filmove i serije putem striming servisa, 43% više koristili društvene mreže, 42% više vremena provodili uz chat i messenger servise, dok smo 36% više koristili mobilne aplikacije. Podaci se odnose na globalnu populaciju, a predstavljena je i dublja analiza za 24 najveće svetske ekonomije: Argentina, Australija, Brazil, Kanada, Kina, Francuska, Nemačka, Indija, Indonezija, Italija, Japan, Meksiko, Nigerija, Poljska, Rusija, Saudijska Arabija, Singapur, Južna Afrika, Južna Koreja, Turska, Tajland, Ujedinjeni Arapski Emirati Velika Britanija i SAD.

Ceo izveštaj pogledajte ispod:

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!